/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IE7
Fra : okjk
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 10-04-09 06:20

7Hej Nogen der kan sige mig hvordan jeg kan slippe for at få IE7 velkomstsiden frem - af og til når jeg starter ie7 er det ikke min startside som jeg har valgt der kommer frem, men ie7 velkomstsiden hvor man kan foretage diverse valg og gemme dem - desværre bliver de ikke gemt.
Og endnu mere desværre kan man ikke herinde vedhæfte en fil med billedes som ville forklare lidt mere end en masse ord ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-09 08:48

De fleste antivirus/antispyware/firewalls har en option som forhindre ændring af din startside.

Hent og installér f.eks. Spywareblaster, som er en run-once applikation (..og kører dermed IKKE i baggrunden og 'stjæler' processtid) som forhindrer installation af langt det meste spy-/adware i IE. Det virker som et passivt filter der ikke tillader visse trackingcookies og websteder at ændre din konfiguration.

I spyware blaster finder du under menuen til venstre: Tools -> Misc. IE. Settings

..en mulighed for at forhindre ændringer i din valgte startside.

Så er du ude over dét problem

Det kan dog også tænkes, at du har lidt rod i din registreringsdatabase, som bl.a. administrere forskellige settings for IE.

Hent, installér derfor CCLEANER, som automatisk kan rydde op for dig:

http://www.ccleaner.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-09 10:54

Citat
af og til når jeg starter ie7

Du er vel blot ikke "logget" ind

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 10-04-09 11:36

Hej molokyle - har forsøgt dine råd, men den er stadig gal - har bemærket det kun sker hvis jeg klikker med musen på ie ikonet - og ikke når jeg anvender genvejstasten på mit tastatur - så det kan jeg jo bare gøre - men det er da irriterende at den vil bestemme over min side synes jeg.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 10-04-09 11:37

Tilføjelse: Problemet er opstået efter at jeg installerede ie8 som jeg fjernede igen da den er meget langsom så jeg gik tilbage til ie7 - og fik så problemet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-09 11:39

Nemlig...

Dit "icon" leder efter IE8 og finder det ikke - derfor lukker det "standardsiden" op...

SLET det og lav et nyt....