/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Mælkedamper
Fra : Tilde10
Vist : 2442 gange
50 point
Dato : 09-04-09 23:12

Jeg er tilsyneladende ikke den eneste espresso-elsker!
Så er der nogen af jer andre der kan sige mig om det er muligt at få en mælkedamperuden at skulle købe et stort maskinerri til flere tusinde?

På forhånd tak (for espresso=)

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 35 point
Dato : 09-04-09 23:23
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-04-09 23:24
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-04-09 23:26

En til ...så er der lidt at vælge imellem.
http://www.amokka.dk/default.asp?Action=Details&Item=307

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 10-04-09 00:14

KØB EN POSE SKUMMETMÆLKSPULVER I KVICKLY ELLER FØTEX.

TAG DIN JÆVNINGSRYSTER MED 200 GR. VAND OG 20 GR MÆLKEPULVER I, RYST DET, VARM DET I MIKROOVNEN, OG RYST DET IGEN, OG DU HAR DET FINESTE SKUM.

MED VENLIG HILSEN
AG112

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 10-04-09 07:35

Nespresso i Kr.Bernicowsgade København. har en lille mælkekande, el. som kan løse dit forehavende.Har selv en, og den er fantastisk nem at rengøre

Kommentar
Fra : Tilde10

Dato : 10-04-09 13:35

Tak for alle budene.
Jeg har i forvejen en mælkeskummer, men ville have en der dampede mælken så det blev nemmere at blande op for synes ikke rigtig det kan lade sig gøre bare ved at skumme mælken.

Godkendelse af svar
Fra : Tilde10

Dato : 11-04-09 19:50

Tak for svaret piaskov.
Jeg overvejer om det skal være en damper og ikke bare en skummer,