/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
downloading af TV-programmer
Fra : kandu
Vist : 790 gange
83 point
Dato : 09-04-09 20:17

hej alle

Jeg har optaget en udsendelse fra TV2bornholm, ungdomsprogrammet "Blink"den 7 apr 2009 kl 1930, varighed : 15,48.
Jeg optog den direkte på DVD-brænderens harddisk, hvor den også lå fint, men, men, men, da jeg fjols ville brænde en DVD af udsendelsen, fik jeg hele l..... slettet!!! Hvor dum kan man være???
Så kommer spørgsmålet:
Da TV2 gemmer et helt års udsendelser kan jeg sagtens tage det frem og afspille det på min computer, men hvordan gemmer jeg det her (og er det lovligt?). Resultatet ville ko være blevet det samme, hvis jeg havde optaget pet på DVD-brænderen direkte.
Kan nogen hjælpe (noge fine billeder af mit barnebarn er gået tabt, og jeg bliver hånet voldsomt).

P.f.t. Jørgen dyrholm (undskyld, jeg har ikke flere point!)

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-04-09 20:57

Citat
Kan nogen hjælpe (noge fine billeder af mit barnebarn er gået tabt, og jeg bliver hånet voldsomt).

Du kan prøve med dette udemærkede program til gendannelse af slettede filer:

http://programmer.downloadcentral.dk/?Recuva/Backup/Sikkerhed/2619

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 09-04-09 20:59

http://www.ant.com/toolbar

en addon til IE eller firefox der kan downloade fra video sites

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-04-09 21:01

Fandt i øvrigt lige den seneste udgave her:

http://www.filehippo.com/download_recuva/

Vær blot lige OBS på at krydse af hvis du ikke vil have Yahoo Toolbar med i købet!

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-04-09 21:48

Citat
slettet!!! Hvor dum kan man være???

Citat
Jeg optog den direkte på DVD-brænderens harddisk, hvor den også lå fint, men, men,

JOW da__ hvis bare du kender formatet.

ELLERS SE NÆRMERE I DINE temp FILER/ O.S.V
der plejer at ligge en masse/ gammelt og SIKKERT ikke slettede filer.
ENDNU:

Eller smid en PM og du har et godt RECOVERY program,
der henter 'næsten' ALT tilbage.
KUN personlige PM´er

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-04-09 21:50

Har du linket, tager det ikke mange minutter at 'rippe' det for dig__IGEN

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-04-09 21:59
Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-04-09 22:01

Glemte at fjerne 'FLUEN'

skal ikke ske igen_

Kommentar
Fra : kandu

Dato : 09-04-09 22:16

hej alle sammen igen

Min indspiller hedder ""LG DVD inspiller med harddisk", som er tisluttet mit fjernsyn, og de filer, jeg har slettet fra den kan man vel ikke gendanne. Filen ligger IKKE på min computer!
Mozilla Firefox kan måske bruges, men filen ligger på TV2bornholm.dk, og er udsendelsen
"Blink" kl. 19.30 den 7. apr 2009, varer ca. 1 kvarter

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=07-04-2009&cID=1&vId=477896

Gøgeungen skriver noget, som jeg tror betyder, at han eller jeg kan "rippe" det for mig, hvilket jeg ikke forstår hvordan.

Novicen Jørgen

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-04-09 22:17

tirsdag den 7. april
19:45 Fra lærling til svend
18:07 Unge uden job
18:07 Kommentatorer: Tværpolitiske lister er trængte
15:39 Frokost til børnehave- og vuggestuebørn
14:43 Økonomisk krise rammer hotelbranchen hårdt
11:20 Beruset mand på skadestuen
11:06 Forårsudstilling på Bornholms Højskole
10:07 Bornholmsk tømrerlærling hædres med medalje
09:21 Stort landevejsløb i påsken
08:55 Forskertræf på Bornholm

HAR DU ET LINK SELV

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-04-09 22:19

SORRY ____________to say

ER DU EJER AF DETTE fuck forum________??????????????

SÅ SKYLDER DU MIG 500.- DASK TIL UDBETALING

---------------FUVK MENNESKER

dU FÅR LIGE ET LINK MED RIPPET PÅ

ok

TAGER LIGE 4 MIN
MÅSKE 5

Kommentar
Fra : kandu

Dato : 09-04-09 22:23

hej gøgeunge

ja se linket herover.

jørgen

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-04-09 22:28

PÅ VEJ_ DEN 'DRILLER' BARE lidt

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-04-09 23:20

Har smidt en PM?
Ellers se efter i dine TEMP filer/
tøm dem og prøv 'kananelen' igen of den skulle gerne ligge _ DER
under andet navn/ osv.

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 10-04-09 07:46

Hvis du skal downloade et videoklip fra en webside så er

http://www.ant.com/toolbar

ideel til formålet. Det er en toolbar der inkluderer en knap der hedder download. Når du er på siden med dit klip, om det så er tv2.dk eller youtube er ligegyldigt, så klikker du bare på knappen og i løbet af et øjeblik, afh af din forbindelse, ligger klippet på din harddisk.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 83 point
Dato : 10-04-09 08:58

Hent klip her:
http://www.sendspace.com/file/ymmdtu

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-04-09 21:18

Nå, kunne den bruges?

Kommentar
Fra : kandu

Dato : 12-04-09 10:47

hej klaudi

Den var bare perfekt, og jeg har forsøgt at skrive til dig om, hvordan jeg giver dig pointene. Jeg har fået mange svar fra forskellige, med forslag om temporære filer, gendannelsesprogrammer o.s.v.
Men de har misforstået mig, det er ikke på min computer, filen er "blevet væk", det er på min DVD-optager/afspiller med harddisk, jeg har tilkoblet mit TV. Hvordan siger jeg nej tak til alle de andre flinke mennesker, der har forsøgt at hjælpe, og giver dig pointene?

m.v.h. novicen Jørgen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-04-09 11:05

Hej

Ved ikke hvor du har forsøgt at skrive til mig, har ikke set til noget!

Du finder det indlæg du kunne bruge, og lige der under er en "Accepter" knap,
den trykker du på, og derefter "Send", så vidt jeg husker, det skulle være det

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : kandu

Dato : 12-04-09 16:44

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-04-09 17:21

Velbekommen, godt det kunne bruges

mvh klaudi