/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
gammel benzin/ find bolig
Fra : jensviggo
Vist : 771 gange
200 point
Dato : 09-04-09 08:47

jeg har en "kammerat", der har et problem med hans knallert, en pgo 50 hot,
den kan ikke starte, men det er ikke noget nyt med sådanne væsner, men mit spørgsmål er, kan benzin blive forgammelt, i dette tilfælde er det ren benzin, men der er jo olieblandet, som f.eks bliver brugt til motorsave.

Kan evt. ældning have noget at gøre med, at det opbevares i en kraftig hvid plastdunk, men andre ord, har farven på dunken noget med levetiden på benzin at gøre.

Hvis jeg på Home.dk vil finde de boligger der er til salg i f.eks. 2860, hvad gør jeg så, jeg har prøvet alt, men overser nok et eller andet, det går fint på EDC.

Og så det sidste, hvorfor kan min curser ikke falde til ro, den kan blinke normalt 1, højst 2 gange, men så går den amok, og flimrer helt vildt i et par sec.?????????

ja det var godt nok 3 i en, men det vil blive belønnet

jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-09 09:12

Citat
kan benzin blive forgammelt

Ja - men det er usandsynligt

Citat
Hvis jeg på Home.dk vil finde de boligger der er til salg i f.eks. 2860, hvad gør jeg så

Trykker på faneblad "søg bolig" og indtaster postnummer

Citat
Og så det sidste, hvorfor kan min curser ikke falde til ro

Måske opdatering af driver - svært at svare på uden at vide om du kører med nogle specielle cursere.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-04-09 09:14

Med hensyn til bolig, så ville jeg kikke på www.boliga.dk der kan du også se prisudviklingen

Kommentar
Fra : edison

Dato : 09-04-09 09:14

yep totakts benzin skal helst ikke stå for længe da, olie og benzin begynder at skille, det kan måske klares med en god omrystning, og hvis det ikke er en dunk der kan tåle benzin begynder den at gå i opløsning, og så kunne jeg forstille mig at der kommer nogle stoffer i benzinen og bliver ødelagt

Kommentar
Fra : konsul

Dato : 09-04-09 19:39

Ja benzin kan blive for gammel, uanset om der er blandet olie i. Bare et halvt år gammel, kan være nok til at give startproblemer

Kommentar
Fra : gøgeungen