/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Gode råd og erfaringer med sælg selv søg~
Fra : she79
Vist : 465 gange
39 point
Dato : 04-04-03 09:25

Er der nogen, som har nogle gode råd og erfaringer, hvordan man selv sælger sin bolig? Og som de har lyst til at dele ud af?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 10:45

Når man sælger selv, skal man stadig have koblet en advokat på, for at undgå div. misforståelser samt sørge for de nødvendige stempler og tinglysninger.

Man sparer selvfølgelig udgift til ejendomsmægler, men spørgsmålet er, om det kan betale sig.. ejerskifteforsikring mv. er faktisk ikke ret dyrt længere jos en mægler. Det er nu også rart at få lavet en tilstandsrapport over huset...

Vi valgte at sælge gennem mægler, og det er vi glade for...
Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 10:45

Når man sælger selv, skal man stadig have koblet en advokat på, for at undgå div. misforståelser samt sørge for de nødvendige stempler og tinglysninger.

Man sparer selvfølgelig udgift til ejendomsmægler, men spørgsmålet er, om det kan betale sig.. ejerskifteforsikring mv. er faktisk ikke ret dyrt længere jos en mægler. Det er nu også rart at få lavet en tilstandsrapport over huset...

Vi valgte at sælge gennem mægler, og det er vi glade for...
Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 10:46

Når man sælger selv, skal man stadig have koblet en advokat på, for at undgå div. misforståelser samt sørge for de nødvendige stempler og tinglysninger.

Man sparer selvfølgelig udgift til ejendomsmægler, men spørgsmålet er, om det kan betale sig.. ejerskifteforsikring mv. er faktisk ikke ret dyrt længere jos en mægler. Det er nu også rart at få lavet en tilstandsrapport over huset...

Vi valgte at sælge gennem mægler, og det er vi glade for...
Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 10:46

ups.. aner ikke hvorfor den har sendt det 3 gange... den var umådelig længe om det, sorry!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-04-03 11:24

Så forstod vi budskabet Skingur.

Du tror ikke det influenzaen der får dig til at ryste??? Eller har du brugt nogle af Clan's "farlige" opskrifter??

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 12:50

farlige??? "hik" sji mihg, hva mener du mæ "hik" farlige?
rææææb...
snøft. I behøver ikke have medlidenhed med mig... det klarer jeg fint selv.. til overflod endda!!!!

Christina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-04-03 13:19

Nåeehh, opskrifterne lignede bare ikke noget hvor det var forsvarligt at føre motordrevet personkøretøj. Man kunne godt forestille sig at efter Clans kur kunne man få et klip i kortet, af gutterne i de sorte jakker med klistermærke på ryggen, ifald man bevægede sig ud i automobilkørslens ædle kunst.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 13:23

uha... sådan som mine øjne p..... i vand, tør jeg sletikke bevæge mig ud.. og overhovedet ikke i et automobil!!

kh Christina, der har tænkt sig at ophøje selvmedlidenhed til en OL-disciplin!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-04-03 13:30

Århh...det er vel nok søøøøønd for dæ' (udtales på godt jysk)!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-04-03 13:32

øhhhh, hvad får i at spise???? Var der ikke noget med at gemalen havde det ligeså ringe? Eller får i nødhjælpspakker?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 13:36

Nu er mænd jo af princip sygere end kvinder, men selvom han stadig balancerer på kanten af graven er han taget på arbejde..
Ang. mad- lad os bare sige, at jeg bryder skrigende sammen, hvis jeg skal nedsvælge mere pulversuppe!!!

Dog har gemalen investeret i et friskt franskbrød og en pakke leverpostej... juhu!
Kombineret med juice, panodiler, mucomyst, næsespray og (pulver!!!) kakao går det såmænd helt fint

Imorgen er vi inviteret til fødselsdag... satser på jeg er så frisk, at resten kan skylles væk med rødvin!!!
Kh Christina

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 39 point
Dato : 04-04-03 13:45

Back to the subject ..... den glider lidt i svinget ikk`
----------------------------------------------------------------------------------

Hejsa she79

*Måske du kan se lidt her ( om hvad man ikke skal og bør )
http://www.dr.dk/rapporten/ejendom/selvsalg.htm

*og på denne side er der link til en bog om emnet, som jeg tror er MEGET god at investere i - det er vist en kryptisk ting sådan at blive sin egen mægler ved salg af hus : http://www.robinhus.dk/koeber/bolighandel.asp

Bemærk især i første link der stå "at man skal sørge for professinel hjælp".

*Her på denne side er der en brevkasse hvor du måske får bedre svar : http://www.boligpartner.dk

Håber du finder frem til noget - hilsner fra Karina

Godkendelse af svar
Fra : she79

Dato : 11-06-03 11:53

Tak for svaret Fnollerpige.