/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Marker alt knap.. Excel 2007
Fra : bimbobo2
Vist : 1149 gange
50 point
Dato : 08-04-09 17:36

Hej, hvor er "marker alt" knappen i Excel 2007.
Jeg fandt den i Word og Powerpont men ikke i Excel.
Hvis jeg tilføjer den til værktøjslinien, er den deaktiveret..
Jeg har læst om "kontrol-A" men jeg vil gerne finde knappen også.
Mvh

Kommentar
Fra : jakobal

Dato : 08-04-09 18:01

Hvis du ikke vil bruge ctrl A, kan du bare trykke på den lille trekant til venstre for kolonne A

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 08-04-09 18:57

Tak for svaret...
Du får pointene, når jeg lukker denne tråd, men ..min budget er kopieret fra den gamle Excel 2003 ark.. men alle formler er ikke aktive mere.. skal man lave mere for at kopiere alt inkl. funktioneren?

Mvh