/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
radio i bil
Fra : havhus
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 08-04-09 13:52

Vil evt. købe en DAB radio til bil.
Er der nogen som har erfaring i det. Gård den godt igennem.
Hvilken type skal man købe??
mvh
Havhus

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-04-09 20:11

Der findes bilradio med dab. Visnok altid også med fm som alternativ.

Det er ikke alle steder i landet, man kan modtage dab stabilt på en bilantenne.

Men desværre er dab noget på retur . Der er ikke så mange programmer mere.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-04-09 20:12
Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 09-04-09 13:48

Køb du roligt en autoradio med DAB.
Jeg har en monteret JVC KD-DB 101. Den har også alm. FM kanaler.
Jeg kan modtage 12 DAB kanaler i Midtjylland.
Ved kørsel Herning-Hanstholm hørte jeg Dansktop DAB, radioen faldt ud en gang, men så fandt jeg en anden kanal.
Kørsel Herning - Svendborg faldt den ud to gange på DAB,det kan jeg sagtens leve med.
Men der skal monteres en DAB antenne i vognen.
Omtalte radio har DAB-FM-CD.
Pris ca. radioen 1700 kr. antenne knap 500 kr. Købt hos thansen.
Den fik jeg stjålet,købte en ny på nettet, kan kun huske butikken lå i Esbjerg.

Såfremt jeg ikke var tilfreds, havde jeg ikke købt nr. 2
God fornøjelse
vvdriver