/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Undertøj til jagten..
Fra : Heidi-Ho
Vist : 1318 gange
50 point
Dato : 08-04-09 12:42

Hej alle....

Endelig kom den store dag, hvor jeg har samlet point nok til at stille et spørgsmål.
Hmmm.... samme pointsystem skulle indføres i parforholdet. Tænk på piger, når ham den røvkedelige fætter, som man deler pistøj med, spørger;
"Skat, skaaaat, det er onsdag i dag".!! Du ved nok..?
"Luk arret skat, du har overhovedet ikke point nok til at spørge om dette emne.....Det koster 200 point.!!! Og såvidt jeg kan se, har du kun 150 point".!

Nå, men det var dette her undertøj jeg ville have et par råd om.
Jeg havde tænkt mig noget i denne retning.

B.H. Noget godt -evt. med push up.

Underbenklæder. Noget a la G streng. Men trusserne skal være hurtig at flå af i tilfælde af vulkanudbrud.

Sokker. Noget silkehalløjsa med søm. Strømperne skal sidde fast i hofteholderen.

Støvler. Måske, lange plateaustøvler der når op over knæet. Noget a la sørøverstøvler.

Tror i det kan bruges til skovjagt ??? Og hvad kan der anbefales????

Prisen er ligemeget. Masaien arbejder sort, så der er skillinger nok.

Jeg glæder mig til jeres svar. Jeg kan nemlig ikke komme i Magasin hurtigt nok.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-04-09 13:18

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 50 point
Dato : 08-04-09 14:13

hej Lottepige

Din beklædning skal som hovedregel være lettilgængelig og det er du selv inde på. Vær opmærksom på trusser med hul i, så unødig tid ikke spildes. De fås nok ikke i Magasin, men i velassorterede lingeriforretninger.
Fodtøjet skal være feminint, men dog med praktiske gummisåler så man ikke skrider, når man står foroverbøjet foran...eller bagved byttet.

Du har den rette indstilling til jagt og du skal nok får ram på et par bukke med den positive indstilling ....det er det halve af en god jagt...så bare klø på...og fuck den der bare tænker på at affyre bøssen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-04-09 18:12

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-04-09 19:00

Sokker. Noget silkehalløjsa med søm. Strømperne skal sidde fast i hofteholderen.

Her er afsløringen: Heidi-Ho er en ikke helt almindelig mand. Kun en sådan kunne finde på en så tåbelig formulering. For Fanden da, mand. Hvordan ville du eller kunne holde de lange strømper oppe? Måske hvis du har massiv hårvækst på benene. Er du transseksuel - Fætter? På denne side er der en tråd, hvor man kan diskutere sexlivets mere eller mindre kringlede sider.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-04-09 20:16

Dennher er også fin. Først skriver hanHeidi "underbenklæder", så "G-streng" og sidenhen "trusserne".

HanHeidi skrev: Underbenklæder. Noget a la G streng. Men trusserne skal være hurtig at flå af i tilfælde af vulkanudbrud.

Jeg har ladet mig fortælle, at der engang blev opført en koncert for G-strenge. Forud var gået ugers misbrug af guleærter, jordskokker og andet godt fra køkkenhaven, som "musikanterne blev fodret med. Sådan en streng kan vibrere som en streng på en violin, en mandolin, en cello, en guitar og squ også som en kontrabas - altså når en kraftig vind blæser hen over den - og sætter den i svingninger.

Det drejde sig om Concerto in Fis-Dur.

En G-streng skal man være varmsom med. Den skal helt af - ikke noget halvgjort her - ellers virker den som en osteskærer.
.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-04-09 21:28

Hej sure gamle vrisne importente Tongadreng.

Der er ikke meget venlighed i dig, tongadreng, hvorfor mon.?
Indestængt vrede over du ikke kan få ynglekæppen op på mærkerne..?
Nu skal du få et godt råd af mig......piiist....kom nærmere.......nej helt hen til skærmen..!!! Sådan ja.
Tongadreng, køb nogle viagra. Det må din partner da have fortalt dig ?? Er det en kvinde du bor sammen med ?? Eller er det en mand ??
Nu gætter jeg......hmmmm.......DET ER EN MAND..!!!
Arhhh, pyt med det Tongadreng - Klaus Bondam bor også sammen med en mand. Og så er Klaus radikal, er du også det ??

Citat
Fodtøjet skal være feminint, men dog med praktiske gummisåler så man ikke skrider, når man står foroverbøjet foran...eller bagved byttet.

Skriver Ziggy99.....

Jow.!!! Det da gummisåler jeg skal have på fodtøjet. HUIIIIIII
Der bliver meget vildt at ordne - både bagfra, forfra og siddende. YIIIIIHAAAAAA..!!!!!!

Ziggy99, det er et af de bedste råd jeg endnu har fået.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 08-04-09 22:35

Her har du undertøj til jagten
http://www.easyvigour.net.nz/fitness/pBushman.jpg

God jagt !

Kommentar
Fra : Son-ny

Dato : 09-04-09 04:57

Behøver man undertøj for at gå på jagt ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-04-09 12:43

Ikke hvis man er neger.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-04-09 19:39

Neiiiiii..!!!!! Der er sket noget forfærdeligt!! Masaien fik et iltelegram fra sin far i afrika. Masaiens far, den store høvding, Unga Bunka Mon Tunka, har lovet masaien bort. Masaien skal gifte sig med sine 16 kusiner - enten om han vil det eller ej...basta.!!! Og Unga Bunka Mon Tunka har forøvrigt allerede modtaget medgiften, som består af 20 kameler og 8 høns.

Nu er der ingen jagt for Heidi Ho mere. Ingen store rekyler mere. Intet undertøj, eller stramme læderbukser.....alt slut, sørgeligt.
Når der ikke er mere jagt, er der heller ikke mere at skrive på Kandu om.......Jeg må slutte.
Før jeg slutter, vil jeg dog lige høre jeres mening om denne kontaktannonce, som jeg agter at rykke ind i avisen............ apropos rykke ind.!!!!!!!!!! OH, hvor jeg savner masaien allerede.

Den lyder sådan her.

Ung slank 26 årig lyshåret kvinde med stor barm, søger mandligt bekendtskab.
Jeg er 176 cm. høj og er ikke særlig klog, nej nærmest dum.
Jeg elsker at stå i køkkenet og lave god mad - og serverer gerne morgenmad på sengen.
Efter sigende, er jeg også ret god på andre områder.....du ved nok....oh la la lahhhhhhh.
Jeg søger en veludrustet mand ikke over 50 år. Gerne jæger. Alderen kan der dispenseres for såfremt du har masser af penge. Du skal helst have egen jagt, stor firehjulstrækker og masser
af våben.

Interesser:
Jagt, masser af sex, gåture i naturen - og selvfølgelig dig.

Såfremt denne lille annonce har fanget din interesse, så send venligst foto af jagtreviret og firehjulstrækkeren.

Billet mrk.
Heidi-tøsen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-04-09 23:17

Hvad koster en kamel - sådan i euro eller danske kroner?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 10-04-09 23:54

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-04-09 00:07

Kære Tonganer.

Taak foor din interesse for lille stakkels Heeidi-Hoo.........VRÆÆÆÆÆÆLLL....jeg kan ikke klare at tænke på masaiedrengen.

Hvad kameler koster ???? Jeg ved det ikke. Men straks efter påske vil jeg ringe til Zoo for at høre på prisen.
Jeg ved hvad suppehøns koster - og må jeg i denne forbindelse anbefale Mou's fantastiske frosne hønsekødsuppe. Jeg købte en pakke i den lokale brugs - i tirsdags tror jeg det var......???? Nej sku, det var i onsdags kl. lidt i fem.....eller var klokken haaaaaaaalv seks..????? Jo den var lidt i halv seks.
15 kroner måtte jeg bløde. Endvidere købte jeg en pakke flutes, en flaske god rose, 20 grønne Cecil til mig selv, en havaneser til masaien. En pakke allways, fordi brugsmanden sagde: "Undgå at blive knotten, smæk en allways på måtten. Vend klæben mod trussen eller mister du håret på k**sen".
ÅÅÅhhhh, den brugsmand, den brugsmand, han er altid fyldt med gode råd.

Nå, nu må Heidi i seng. Jeg tager Rex med....Ja, ham Rex Dildo.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-04-09 13:48

Citat
Hvad koster en kamel - sådan i euro eller danske kroner?

Skrev Tonganeseren.......

I går ringede jeg til Zoo i københavnstrup for at finde ud ad dagspriserne på kameler.
Underlig snegl - ham, direktøren fra Zoo...!!??

Jeg refererer lige telefonsamtalen, så godt jeg kan.

RIIIIIIIIIIING.....................RIIIIIIIING.............RIIIIIIIIIIING.....OG DINGELING

Ja goddag, De taler med direktøren fra Zoo. Hvad er dit ærinde - fremsæt det nu.!

Øhh......, ja goddag, mit navn er Heidi-Ho. Jeg vil høre om prisen på en kamel - eller to.!

Prisen på en kamel..!!!??? Hvadbeha'r....mente du ikke prisen på en dromedar..??

Nej..Nej og atter nej, prisen på en kamel, dit kvaj.!

Vi har ingen kameler til salg. Heidi, du må være gal.!

Jeg skal sku ikke købe - men høre om prisen på en kamel - det må jeg veel..!!??

Det helt åndsvagt for mig ly'r, hvad interesse har du i de to puklede dyr..!!??

Det var et spørgsmål jeg fik fra en Tonganeser. Arhhh, nu tror du nok, jeg har fået et par ge'wesner.

Ha, ha, ha...En TONGANESER..!!!????..... OG PRISER PÅ KAMELER..!!?? Ha, ha, ha, hvad bliver det næste ??..... Prisen på et julehæfte.???
Kære du, jeg slutter nu. Vi oplyser ingen pris, hverken på kamel, dromedar, eller gris.

Dyt....dyt....dyt....dyt....dyt....dyt....

Ja Tonganeser, som du kan læse - ingen priser.
HMMMM...hvad med at kigge i "den blå avis" eller "gul og gratis" Der, må da være et par kameler til salg..??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-04-09 17:07

Jamen, det er helt i orden med mig. Prisen ville jeg have, fordi jeg ligesom ville sætte det hele lidt i perspektiv. Jeg mener, hvad kan få en masaineger til at forlade lille Danmark m/tilbehør for en flok kameler? Havde det været geder, så ville jeg, hvis jeg var dig, være temmelig møghamrende fornærmet. Men kameler? De koster vel en bondegård herhjemme.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-04-09 17:30

ÅRRRRRRRRRHHHHHH....Tonganeser, din skrubsaks. Jeg tænkte nok der var bagtanke bag dit spørgsmål.
Men jeg forstår nu godt at masaien rejste fra mig. 16 jomfruer!!!!! Okay 2 dage efter han er kommet igang er de så godt nok ikke jomfruer mere.
Meeeeeen, der vil da gå ca. et år før de 16 jomfruer er "kørt for store" Og hvilken år for masaien...HUIIIIIIIII.

Masaien sagde altid til mig; Lååååtte, jeg har udvidet din forretning.

Kommentar
Fra : Son-ny

Dato : 12-04-09 19:07

Du lyder da som et spændende bekendskab, Heidi-Ho...

Desværre er jeg en gift mand ...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-04-09 19:25

Arh, det var ærgerlig Sonny Boy.

Men hvorfor i himlens navn skriver du, desværre ????
Er hun ikke dig en god kone.?? Laver hun ikke mad til dig.?? Og vasker hun ikke dine sure sokker og sure underhylere, der garanteret er fyldt med skumbanan-snask.
Får du ikke det frække onsdag og lørdag..???? Hvis ikke, må du købe hende en buket blomster engang imellem. Husk, der er et gammelt ordsprog som siger; "En buket om ugen giver fugt i fugen"

Jeg tror Sonny Boy, når alt kommer til alt, er du lykkeligt gift.

Har jeg ikke ret..???

Kommentar
Fra : Son-ny

Dato : 12-04-09 20:25

Joooo - Du har da ganske ret ...

Men hun slår en prober næve, hver gang jeg så meget tænker på at gå på "grise-stien" med sådan en som dig, f.eks.

Normalt har jeg brune øjne, men lige nu har jeg et brunt + et blåt øje.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-04-09 18:36

Hej Sonny Boy.

Grisestien med sådan en som mig.???

Jeg er generelt kedelig at være i stue med.
Dum som en lagkage, ingen humor.
Går altid meget på jagt.
Gider ikke at støvsuge hverdag.
Hvis det passer mig, ligger jeg og snuder til langt op ad formiddagen - og nogen gange arbejder jeg til langt ud på natten......Nej, jeg er ikke prostitueret.
Sonny Boy, du ville kede dig langsomt ihjel hvis du skulle være sammen med mig.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-04-09 19:51

Tak for svaret ziggy99.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-04-09 20:47

Heidi-Ho.
Du skuffer mig dybt- hvordan kan du vælge Ziggy ( på ) 99 fremfor den mægtige Tonganeser.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-04-09 19:18

Hey Tangaboy

99 er de skud jeg har i bøssen på månedlig basis. En Tonganeser har bare en stor flab til Oral A og B når vellystne kvinder tager på sexferie i U-lande

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-09 19:41

Du tager helt fejl - Bb1. Ziggy er fra 99, og de skud han har i bøssen drejer sig nok om småsten i slangebøssen.