/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp dansk mp3 søges
Fra : fnug
Vist : 313 gange
30 point
Dato : 04-04-03 01:46

hejsa ved du /i hvor jeg kan downloade dansk musik filer udover kazaa(som ikke har ret mange danske sange) knuzz

Kommentar
Fra : dkspeedo

Dato : 04-04-03 01:49
Kommentar
Fra : pnbh

Dato : 04-04-03 02:04

Hej fnug - hvis du har fået svar på nogle af de andre spørgsmål som du har stillet, så vær venlig at acceptere en af kommentarerne som et svar!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 04-04-03 07:20

Hey pnbh!
Rooolig nu.... du skriver din kommentar 15 minutter efter at "svaret" blev skrevet....

Han/hun skal jo lige have en chance for at læse kommentaren, hente og afprøve programmet

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : dkspeedo

Dato : 04-04-03 07:59

Slap af, pnbh.

Jeg har masser af tid, så hun skal da lige have en chence!!!!

Kommentar
Fra : dkspeedo

Dato : 04-04-03 07:59

Slap af, pnbh.

Jeg har masser af tid, så hun skal da lige have en chance!!!!

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 04-04-03 15:14

I er dem som BSA med glæde får fingre i og husk, i efterlader alle fodsport på nettet. Det er jo et fåtal af jer som ved noget om proxyserver etc.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 04-04-03 15:18

Hansandersen,
Hmmmm.... hvad har du af beviser for at netop JEG også sidder og downloader ulovlige mp3-filer???

Må jeg venligst bede dig rette dit ord "dem" til en mere præcis udtalelse, eftersom dette er ren generalisering!!

Og desuden kender jeg GODT til proxyservers etc.... Men sådan en klog en som dig burde da vide, at det ikke KUN er på baggrund af den proxyserver du sidder bag ved at du kan blive fældet... Der er TUSINDVIS af andre ting som BSA og APG osv. kan fælde dig på...

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 15-06-03 13:00

Det "nye" Kazaalite er meget bedre end det "gamle" Kazaa...
Jeg vil foreslå du downloader det, der kan du snildt finde danske sange m.m :D