/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
.net framework 3.0
Fra : tronddk
Vist : 2723 gange
170 point
Dato : 07-04-09 13:17

har problermer med at sætte .net framework 3.0 x86 ind den siger at : du skal bruge "aktiver eller deaktiver windows-funktioner" i kontrolpanelet for at instaler eller konfigurere mirosoft .net framework 3.0 x86
(jeg har vista home premuim sp 1

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 07-04-09 14:26

prøv at deaktivere udvidelser til 3. partswerbrowsere under indstillinger i IE7 under funktioner/internetindstillinger/advanceret

Husk at genstarte din browser efterfølgende

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 07-04-09 14:45

de hjælper ikke noget dsv

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-04-09 00:13

NET Framework er en række biblioteker, der bruges af andre programmer.
Bibliotekerne kører ikke af sig selv. Der kan være et problem med et
program, der er indstillet til start, når maskinen starter op. Prøv at slå det fra i start. Nu ved jeg ikke lige, om det er det samme som i XP, men her går vi i kør og skriver msconfig, så kommer vi til bl.a. menuen start, hvor vi kan slå det fra, eller afinstallere et nyligt installeret, program du har mistanke til.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-04-09 00:17

Prøv at stoppe/slå Defender fra...indtil du har fået installeret NET.

Kommentar
Fra : axelbjarne