/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
hjælp til hjemmeside om børne
Fra : Beaware
Vist : 326 gange
20 point
Dato : 06-04-09 20:04

Hej Med jer

Vi planlægger netop flere produkter på vores hjemmeside www.sansebarn.dk vi har allerede økologiske produceret køredyr og har da også lige forhandlet et canadisk mærke indenfor økologisk børnetøj.. har i nogen fornemmelse af hvad der er hot for tiden..?

Hilsen sanne

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 06-04-09 20:24

REKLAME

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-09 20:35

Jeg kan ikke finde noget om, at det virkelig er økologisk legetøj.

Det eneste jeg kan se er at i har øget focus på økologi................................men er det mon nok,
til at det nu også er økologisk.

og uden alt for meget "tilsætning" af farvestoffer>>>>>>>>>>>>>det bliver altså tilsat.

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 06-04-09 21:31

Hvad POKKER er der galt med en SUTTE-KLUD
Og gammelt DK træ-legetøj

Nu omdage skal unger sgu GÅ, før de kommer ud af moderen...?

Tilbage til gammelt, også hvad angår VÆRDIER i livet der kommer.
Alle skal have, og INGEN giver.
Med mindre de lige har set noget om ? TALATER i TV
Så er der SGU legetøj

til den 3´die VERDEN__hvor den så end ligger henne ????

havde jeg? en unge, ville jeg gå i den LOkale Bank
og oprette en Konto__SOM DET FØRSTE..

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 06-04-09 21:34

Kan så BARE nævne at min SKIDE mø_kat
bliver fand___ rig når og hvis jeg ikke kommer hjem fra ''klumme''

Og ikke mere SPAM fra dette emne__ = X