/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
X-factor-Mohamed
Fra : Gucci1704
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 06-04-09 14:11

Hej
Jeg har en plageånd af en datter på 11... Hun har tigget om at komme til Århus onsdag, hvor Mohamed skulle komme. Jeg kom til at sige ja til turen,en veninde skulle med,- men jeg er blevet stærk forhindret pga arbejde... ( Vi er fra Vejle) Forestil dig lige krisen...
Nogen der kender til andre byer, han kommer til ? I denne uge ?...

Venlig hilsen...en far, der har fået problemer...

Gucci

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-04-09 15:05

De børn de børn.
Det et nok usandsynligt at nogen herfra skal derop.
Prøv at hænge en seddel op i nærmeste forretninger....du kunne jo være heldig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-09 15:28

Desværre - nej -

Men du kan gøre det godt ved at køre til Århus den 25. april

http://vip.tv2.dk/article.php/id-21376671.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-09 15:39

Du snupper da bare et par extra arbejdsdage og "booker" ham hjem til dig selv.....

Dernæst lader du datteren uddele billetter til venner og veninder.....

DU bliver den mest populære "far" i Vejle....

Din DATTER bliver den mest populære blandt ALLE venner og veninder

Hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-04-09 18:11

Det er da alletiders alternativ - det MÅ hun kunne se - hun ved vel også, at dit arbejde kalder, og at du ikke bare kan tage fri - såhh, mon ikke hun kan se det fornuftige i det (I skal af of til have noget mad på bordet.
Man kan jo ikke få alt, hvad man peger på, vel....

- Hun er forhåbentlig ikke i puberteten endnu

Pøj pøj

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-05-09 18:14

Slog datteren dig i gulvet eller hva'??