/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SVCHOST.EXE ???
Fra : Line99
Vist : 442 gange
70 point
Dato : 06-04-09 01:01

Hvor mange er det egentlig meningen man skal have ??

Når jeg kigger i Windows Jobliste har jeg en helt stribe, 6 i alt og hele tre af dem er til system.

Er det ok og hvad bruges den til ??

Håber at I kan hjælpe

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 01:03

Jeg har læst lidt på nettet med kan ikke rigtigt finde en forståelse for ''dummies''

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 01:10

Kigger ind senere

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-09 01:12

Jeg har fem stk kørende,en kører f.eks,alle mine firewall/antivirus/spam blocker samlet o.s.v,den/de kører en masse forskellige tjenester lyd/netværk/tid opdatering o.s.v o.s.v
http://support.microsoft.com/kb/314056/da

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-09 01:13

Jeg har fem stk kørende i øjeblikket,en kører f.eks,alle mine firewall/antivirus/spam blocker tjenester samlet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-09 01:20

eksempel på en del af hvad en af dem kører i øjeblikket
http://manse9933.dk/test_info/vis/vis_img/13.jpg

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 80 point
Dato : 06-04-09 01:28

Højreklik på dem>properties og rod rundt

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx

koster gratis

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 10:56

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 06-04-09 10:58

Det er fordi jeg sidder med min gamle pc, og bliver nødt til at spare lidt på det der kan spares. Det ville være fint hvis jeg kunne opgradere til mere end de godt 500 mb ram, men den kan ikke udvides yderligere. Jeg kører købe ZoneAlarm på den, og der er lige kommet /installeret en opgradering der bruger flere recurser - jeg må finde noget at '' afinstallere '', så den ikke bliver så svedt. Eller måske skulle jeg overveje en ''slankere'' sikkerhedspakke, eller måske nedgradere pakken til før opgraderingen. Rigtigt fint program der giver indblik i det der er nødvendigt og tak for gode forklaringer.