/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
This Message was undeliverable
Fra : axelbjarne
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 05-04-09 21:08

This Message was undeliverable due to the following reason:

The user(s) account is temporarily over quota.

Hvordan retter man dette problem i Vista?

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-04-09 21:11

Der bruges Bullguard antivirus program...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-04-09 21:17

Det drejer sig om Windows Live Mail...sorry..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-04-09 21:33

Enten er inboxen fyldt, eller også ligger der så meget mail i andre mapper, at den næste mail gør at den tilladte størrelse bliver overskredet. Sådan ser jeg det lige umiddelbart.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-04-09 21:35

inboxen er ikke fyldt op, der er 8 mails...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-04-09 21:41

Hvor meget ligger der i andre mapper?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-04-09 21:42

Få mails 5-8

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 05-04-09 21:49

http://www.micro-link.net/HELP/tech/helpful/postmaster/index.html

4) 'Exceeded Storage Allocation' or 'The user(s) account is temporarily over quota'.

There are two possible causes to this error. The majority of mail servers will not allow a user's mailbox to exceed a specified size. If a user does not download their email on a regular basis, or if they receive one or more very large emails, their account may be taken over the server's maximum size. When this happens, mail sent to that address will be 'bounced' until the user downloads their mail.

This can also occur if the recipient's mail server is having difficulties. This is usually a temporary fault.

Så må man formode det er en midlertidig fejl.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 05-04-09 21:51

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-04-09 21:53

Selv tak.