/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Anne Linnnet
Fra : PARKENSS
Vist : 965 gange
400 point
Dato : 22-10-01 08:50

Er der nogen her i gruppen der ved om Anne Linnet`s LP der Hedder "Anne Linnet" er til at fremskaffe på Cd ??

For År tilbage skrev Anne Linnet også en Digtsamling,-jeg mener den hedder " Lyset" --er der evt. en eller anden i gruppen der ved noget om den bog ??

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : britta

Modtaget 410 point
Dato : 22-10-01 08:57

Hej

Nej ---du kan ikke få omtalte Lp-plade på Cd (endnu) Jeg var selv på udkik efter den,-men må "nøjes med den gode gamle LP-format.
Digtsamlingen hed ikke Lyset men "Glimt". Du kunne evt. prøve at kontakte Biblioteket,-eller måske skrive til :
%20general@linnetsongs.dk for at spørge omkring bogen.

Hilsen
Britta

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 22-10-01 09:01

Tak for svaret. Der skulle vel ikke være nogen i Gruppen som har Bogen,---evt til salg ???

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-01 15:58

> Er der nogen her i gruppen der ved om Anne Linnet`s LP der Hedder "Anne
mig bekendt findes den kun i vinyl

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-01 15:15

> For År tilbage skrev Anne Linnet også en Digtsamling,-jeg mener den
> hedder " Lyset" --er der evt. en eller anden i gruppen der ved noget om
> den bog ??

Tjah, du kunne eventuelt prøve at gå ned på det lokale bibliotek og spørge

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-01 19:18

Hej

> Er der nogen her i gruppen der ved om Anne Linnet`s LP der Hedder "Anne
> Linnet" er til at fremskaffe på Cd ??

Den er listet i årskataloget fra Rillen, men tilsyneladende ikke på lager
samme sted.

Mvh Max

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-01 18:36

prøv www.linnetsongs.dk

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ogPA7.6547$5v1.514037@news010.worldonline.dk...
>
> Er der nogen her i gruppen der ved om Anne Linnet`s LP der Hedder "Anne
> Linnet" er til at fremskaffe på Cd ??
>
> For År tilbage skrev Anne Linnet også en Digtsamling,-jeg mener den
> hedder " Lyset" --er der evt. en eller anden i gruppen der ved noget om
> den bog ??
>
> Mvh
> Parkenss
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-03 18:39

"PARKENSS" skrev d. 22-10-01 07:50 dette indlæg :
>
> Er der nogen her i gruppen der ved om Anne Linnet`s LP der Hedder
"Anne
> Linnet" er til at fremskaffe på Cd ??
>
> For År tilbage skrev Anne Linnet også en Digtsamling,-jeg mener den
> hedder " Lyset" --er der evt. en eller anden i gruppen der ved noget
om
> den bog ??
>
> Mvh
> Parkens
Bogen hed "Glimt" og er fra 1983.
De første to AL LP´´er er fra før Shit og Chanel. Den ene hedder "Sweet
Thing" og anden blot Anne LInnet. De er desværre aldrig udkommet på CD.
OG IØVRIGT er de super sjældne!!!

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-02-03 23:02

"jhatt" <jhatt.news@kandu.dk> skrev
> De første to AL LP´´er er fra før Shit og Chanel. Den ene hedder "Sweet
> Thing" og anden blot Anne LInnet. De er desværre aldrig udkommet på CD.
> OG IØVRIGT er de super sjældne!!!

"Sweet thing" er da til salg på http://www.musiccollector.dk
se det direkte link
http://www.musiccollector.dk/0nes-test/fastpris/popup.asp?VareID=486

mvh
Henrik V hallo_derude@hotmail.comXX (fjern XX)