/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Landkort
Fra : Maddog_dk
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 04-04-09 19:53

Hej
Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted til dette spørgsmål - men alligevel!!

jeg skal bruge kort over hele verden, men IKKE et verdenskort, men der imod hver enkelt land for sig. jeg har søgt efter det mange steder men kan ikke finde noget brugbart der kan købes eller downloades. det jeg har brug for er kort over hver enkelt land, uden byer vej osv. men kun et omrids, hvor efter jeg selv kan bearbejde dem....
nogle her inden der ved hvor sådanne kort kan anskaffes?

/maddog

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-09 20:01

Du kan jo søge her http://maps.google.com/ bare skriv navnet på landet du søger

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 04-04-09 20:10

Hej Hellebirgitte

det er rigtig, men her kommer der en masse bynavne og veje med, og det er jeg ikke intereseret i. man kunne jo selvfølelig frit lægge det hele men det er et kæmpe arbejde at komme igang med.
jeg havde derfor håbet på noget mere enkelt at gå til.....

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 04-04-09 20:20

Okay

Her skulle du kunne downloade kort uden navne etc.
http://english.freemap.jp/

Godkendelse af svar
Fra : Maddog_dk

Dato : 04-04-09 20:33

Tak for svaret HelleBirgitte. det var lige præcis det jeg skulle bruge,- mange tak

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-04-09 20:34

Det er jeg glad for