/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office Live Add-In
Fra : henrik59
Vist : 662 gange
100 point
Dato : 04-04-09 11:16

Hvordan fjerner jeg den irriterende værktøjslinie "Office Live Add-In"?

Jeg kan godt få den væk for den indeværende session, men når jeg åbner et Office-program igen, er den der påny.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-09 13:13

Prøv med dette program:

http://www.revouninstaller.com/

Det klarer de fleste genstridige programmer...

Revo Uninstaller helps you to uninstall software and remove unwanted programs installed on your computer even if you have problems uninstalling and cannot uninstall them from "Windows Add or Remove Programs" control panel applet.

Revo Uninstaller is a much faster and more powerful alternative to "Windows Add or Remove Programs" applet!

With its advanced and fast algorithm, Revo Uninstaller analyzes an application's data before uninstall and scans after you uninstall an application. After the program's regular uninstaller runs, you can remove additional unnecessary files, folders and registry keys that are usually left over on your computer. Even if you have a broken installation, Revo Uninstaller scans for an application's data on your hard disk drives and in the Windows registry and shows all found files, folders and registry keys so you can delete them.

Godkendelse af svar
Fra : henrik59

Dato : 04-04-09 16:36

Tak for svaret iah. Rigtig godt program.

Men mærkeligt, så mange funktioner, der mangler i Windows, der gør, at man må ty til andre midler...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-04-09 16:41

Tjae, det kan du så sandelig have evig ret i...

Både i det ene og det andet udsagn.