/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explore 8
Fra : Goliath
Vist : 613 gange
500 point
Dato : 04-04-09 08:46

Hej med jer.jeg håber at i igen kan hjælpe mig,jeg har fået installeret Exploren 8 og nu vil jeg gerne ha 7 igen, men det vil den ikke ha,skal jeg insallere det hele om igen.

Hilsen Goliath.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-04-09 08:51

Ikke nødvendigvis, du kan evt. gå tilbage til før du installerede Explorer 8, det gjorde jeg og det virkede...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-04-09 08:53

Jeg går ud fra du kender Systemgendannelsesfuktionen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-04-09 09:07

Den kan afinstalleres under tilføj eller fjern programmer og
du får den gamle igen efter en genstart,sæt mærke i vis opdateringer.
Gælder XP

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 04-04-09 13:38

hej igen.
Jeg har vista64 bits.og den blev installeret da jeg installerede min pc om.goliath.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-04-09 15:51

du skal bare afinstallere IE8 og så får du automatisk IE7 tilbage og det er ligemeget om du bruger 2000, XP eller vista.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 04-04-09 22:26

Hej Webnoob.
Jeg kan ik finde ie8 nogen steder hverken i tilføj eller fjern eller andre steder.
Hilsen Goliath.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-04-09 22:32

Prøv med dette program:

http://www.revouninstaller.com/

Det klarer de fleste genstridige programmer...

Revo Uninstaller helps you to uninstall software and remove unwanted programs installed on your computer even if you have problems uninstalling and cannot uninstall them from "Windows Add or Remove Programs" control panel applet.

Revo Uninstaller is a much faster and more powerful alternative to "Windows Add or Remove Programs" applet!

With its advanced and fast algorithm, Revo Uninstaller analyzes an application's data before uninstall and scans after you uninstall an application. After the program's regular uninstaller runs, you can remove additional unnecessary files, folders and registry keys that are usually left over on your computer. Even if you have a broken installation, Revo Uninstaller scans for an application's data on your hard disk drives and in the Windows registry and shows all found files, folders and registry keys so you can delete them.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-04-09 08:16

Da du åbentbart har fået den integreret da du geninstallerede din pc, så det er nok ikke lige så'n at fjerne igen.

Prøv om du kan bruge noget her:
http://support.microsoft.com/kb/917925/da

Jeg kan ikke finde IE7 til Vista 64
Her er den til XP Pro:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=da

mvh klaudi