/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Roooolig med de tips nu...???
Fra : Uffe29
Vist : 325 gange
1 point
Dato : 03-04-03 21:55

Ang. http://www.kandu.dk/dk/tip/3433 så er det nok bedre at oprette et spørgsmål, så man kan ytre sin mening

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 11 point
Dato : 03-04-03 22:01

ups undskyld, det har du da ret i.. var egentlig også min plan.... har nok siddet her for længe med min influenza..piv!
Undrede mig bare over alle de tips.... det virker sårn lidt pointfikseret, synes jeg! Men det er sikkert ment i den bedste mening...
Christina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-04-03 22:05

zenta er ikke den pointfikserede type.....han/hun elsker bare at lave tips......

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 22:06

okay... men 14 ud af 25.. orv!!!!!!
Christina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-04-03 22:22

hehe....i know, jeg har selv irriteret mig over det

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-04-03 22:24

noget lign har været oppe at vende før.. for ja der bliver virkelig liret MANGE tips af..!

http://www.kandu.dk/dk/spg/12642

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 22:25

godt så!
Christina, der har siddet foran computeren HELE DAGEN uden at foretage sig noget fornuftigt OVERHOVEDET...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 22:27

he he.. hej solgaard, tjekkede lige det gl. spørgsmål ang. tips....
kan kun konkludere, at de ikke fandt din ide god!!!!!!!!!!
Christina, der sidder her endnu...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-04-03 22:28

Jagt hellere CyberFish og hans svindel med point
http://www.kandu.dk/dk/spg/13438
http://www.kandu.dk/dk/spg/13431

jeg har ikke gidet lede for at finde flere....men disse som jeg lige har stødt på er godt nok flot klaret

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-04-03 22:32

ja....! har også lige skrevet der..! men gider egentlig ikke blande mig så meget i det. man skal F***** have en hurtig forbindelse hvis man kan nå at se et link igennem tænke "det var lige det jeg manglede" tilbage til kandu - og acceptere spørgsmål på inder et minut...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 22:34

Hvordan ved I at det er ham????
Nysgerrige Chrisitna...der ALDRIG kommer i seng...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-04-03 22:39

det ved vi jo egentlig heller ikke men det ser meget mistænksomt ud at dem der spørger alle har oprettet profil i dag - tilmeldt dem som superbrugere - fyrer alle deres point af på et spørgsmål og lukker det efter mindre end fem min.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-04-03 22:40

ved og ved..hmmm....
hvor mange spørgsmål herinde bliver accepteret indenfor 1-2 minutter.....og så af en ny bruger....og så et spørgsmål som der kunne være mange svar til...... hmmmm......99,99% sikkert

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 22:42

ja okay... fældet på indicier, om jeg så må sige! Er det mon jagten på månedens præmie der driver værket? Fatter ikke nogen gider snyde!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-04-03 22:44

nej det fatter jeg heller ikke...!

de skulle lave et max på en profil pr. E-mail men selvfølgelig kan man jo så lave flere E-mail adresser..

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 22:47

Det er ovenikøbet en mægtig uelegant måde at snyde på...ku han i det mindste ikke vente en times tid med at besvare det selv!!!!
Christina, som ikke håber hun har givet nogle gode ideer, - og i samme åndedrag opfordrer kandu til at se på sagen!!!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-04-03 22:49

jah.. han/hun tænker sig åbenbart ikke om..

HÅBER OGSÅ AT KANDU LIGE SER PÅ DET...!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 03-04-03 22:50

Hej Uffe

Du skriver godt nok "zenta er ikke den pointfikserede type.....han/hun elsker bare at lave tips......". Jeg ved nu snart ikke. Måske er du bare ironisk?
Jeg synes nu han/hun er lige lovlig ivrig med at skrive tips, som efter min mening, ikke har almen interesse. Så, hvis det ikke er fordi, han/hun "jagter point, så ved jeg ikke.
Hvordan går det iøvrigt med din flytning til Sverige? Er du glad for at bo der?

Din KanDu-Ven
Frank

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-04-03 22:50

nå kan i sove godt..!

og skingur god bedring...!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 22:52

tak solgaard (snøft nys hoooost arrrgh)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 23:03

Hej frank... tipsene skal vel egentlig ikke være af almen interesse?De er jo skrevet i "slægtsforskning" (nå ja... 90 % af dem!!!) og der er de vel af interesse...
Christina

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 03-04-03 23:37

Kære Christina

Ja, du har vel nok ret, men jeg blev lige i et øjeblik lidt irriteret over alle de "enslydende" tips. Og da du skrev:

"ups undskyld, det har du da ret i.. var egentlig også min plan.... har nok siddet her for længe med min influenza..piv!
Undrede mig bare over alle de tips.... det virker sårn lidt pointfikseret, synes jeg! Men det er sikkert ment i den bedste mening..."
ville jeg egentlig, bare gi' dig lidt medhold.

Det er trist med din influenza. Jeg har selv haft den for en lille måneds tid siden. Det var sgu' slemt. Jeg håber du er i bedring. Hvis du har Zap Panodil, så tag et par stykker. Det gjorde jeg, og jeg synes det hjalp lidt.
Jeg vil ønske dig god bedring og godnat til dig og alle andre.

Med venlig hilsen
;o() Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 23:42

tak frank!
Og godnat...

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 04-04-03 13:41

Tak for svaret skingur.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-04-03 13:42

Christina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-04-03 13:50

hmm..frank, jeg glemte vist lige og svare....det er ønskejobbet, men ALT andet falder desværre totalt fra hinanden, så det er nok meget begrænset hvor meget i vil få mig at se herinde