/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
teledanmark Bredbånd-ADSL med dyn ip cra~
Fra : caleb
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 03-04-03 21:47

Min ven teledanmark bredbånd-adsl med 2 dynamiske ip'er går ofte ned. Dette kan være efter 1 times aktivitet på internettet eller 4 timer. Når det så går ned kan der gå op til flere timer før det virker igen. Han har ringet ind til teledanmark og de mente at det var hans netkort.. men han har jo sat to computere til og de har jo begge det samme problem. så har der nogen som har nogle forslag?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-04-03 21:52

Jeps....
Sig til din kammerat at han skal ringe igen og fortælle at det er 2 computere med samme problem. Hvis det ikke hjælper, så skal han spørge om han ikke kan finde en kollega med mere erfaring, eller bare en der får lidt mere i løn.... Det hjælper

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 03-04-03 21:58

Jeg har haft et lignende problem på et tidspunkt med en TDC ADSL med 4 dynamiske IP'er. Uffe29's strategi er den eneste der virker overfor TDC. De er så dumme at man tror det er løgn

Mit problem blev rettet ved at TDC ved en fejl kom til at slette min ADSL fuldstændig på centralen og derfor var nødt til at oprette mig igen. Jeg var et halvt døgn helt uden hurtigt internet. Chok!!!!!

mvh/HJP

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-04-03 22:55

Jeg vil (desværre) give Uffe og hjp ret...

Den eneste løsning er nok at ringe og bestille en teknikker-opringning... De ved da i det mindste LIDT om hvad de snakker om.....

MVH Ostemanden

Accepteret svar
Fra : dkspeedo

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-03 01:34

Jeg har kun en IP, og det virker. Men flere af mine venner som har flere ip'er, gør det helt i kage. Så gør som de andre siger, RING (Bed om bestyreren, formand, bossen, deres chef WHAT EVER)

Godkendelse af svar
Fra : caleb

Dato : 25-04-03 13:56

Tak for svaret dkspeedo.

Kommentar
Fra : dkspeedo

Dato : 02-05-03 10:58

Det var så lidt!