/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Fjernelse af Fugemasse på gulv
Fra : jensen1104
Vist : 1394 gange
33 point
Dato : 03-04-09 12:47

Hej Jeg har et spørgsmål der går på om det er muligt og med hvad hvordan man fjerner fugemasse på gulvet, det er ved gulv brædderne, det er ikke muligt at slibegulvet da det er lakeret med hvid lak

På forhånd tak

Søren.

Kommentar
Fra : Zenon

Dato : 03-04-09 13:03

Hvad er det for noget fugemasse?

Silicone/Acryl eller flisefuge?

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 43 point
Dato : 03-04-09 13:03

Hvis det er gammelt afhærdet fugemasse, er der kun at fjerne det ad mekanisk vej (skrabe med en god spartel), - er det nyt, kan du prøve at nulre det af ned en sæbeklud.

Godkendelse af svar
Fra : jensen1104

Dato : 03-04-09 13:09

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-04-09 14:52

Bèr

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 18-07-10 20:51

Det er et helt andet spørgsmål om fjernelse på ru stentrapper, der kan man jo ikke bruge spartel, men der må jo være et eller andet kemikalie der kan klare det.