/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook - regel
Fra : kondivand
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 02-04-09 21:34

Jeg har oprettet en masse regler i outlook 2003, så min post videresendes til mine selvdefinerede mapper. Det fungerer fint, blot sker der det, at ofte så bliver der hængende en kopi i indbakken, så jeg ender med at have en mail i min selvdefinerede mappe, men samtidig en i indbakken.

I reglen står der ikke noget om, at den kun skal sende en kopi videre. Hvis jeg går ind under regler og vælger "Kør regler nu", og herefter sætter hak i den pågældende regel og vælger "Kør nu", så fjerner den mailen fra indbakken. Jeg synes det burde ske automatisk.

Har nogen oplevet det samme og evt. har en løsning?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-09 21:40

Og du er sikker på at der i nogle tilfælde ikke sendes en kopi.

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 18-05-09 16:35

Jo nolge gange sender den en kopi.