/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken model skal jeg vælge?
Fra : 1020
Vist : 303 gange
20 point
Dato : 03-04-03 21:04

Hej... Jeg har kig på en Benelli, men jeg ved ikke hvilken model jeg skal købe.

Jeg har læst at der findes en Benelli Racer som skulle være vandkølet og have bedre dele i end en luftkølett... Er det rigtigt?

Hva skal jeg købe???

Vil i hjælpe mig... Det skalvære en 30 Scooter...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 03-04-03 21:13

så vidt jeg ved har benelli kun 3 scootere på det danske marked, Benelli 491 / 491GT / SBK...

og 2 af dem er 45 scootere, den ene er ac og den anden er lc...

så så vidt jeg ved kan du ikke få en benelli LC i danmark, så jeg ville nok vælge den sidste der er tilbage, Benelli 491, den ser også syg nok ud, og den er udstyret med en masse fede ting og sager...

Jon

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 03-04-03 21:14

"så så vidt jeg ved kan du ikke få en benelli LC i danmark, så jeg ville nok vælge den sidste der er tilbage, Benelli 491, den ser også syg nok ud, og den er udstyret med en masse fede ting og sager..."

= "så så vidt jeg ved kan du ikke få en 30'er benelli LC i danmark, så jeg ville nok vælge den sidste der er tilbage, Benelli 491, den ser også syg nok ud, og den er udstyret med en masse fede ting og sager..."