/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Frontpage 2002 dansk
Fra : Rene_Mallin
Vist : 471 gange
40 point
Dato : 03-04-03 18:04

Er der nogen der ved hvor man kan hente den nye Frontpage, men det skal være på dansk
i ved programmet til at lave hjemmesider med!

Venlig Hilsen René

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 03-04-03 18:11

Det er der nok, nogen der kan, men det ville være ulovligt at fortælle dig det.

sMorch

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-04-03 19:26

Her er det lovligt.
http://www.binit.dk/adr.htm
Emesen.

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 40 point
Dato : 03-04-03 21:53

Hej igen René. Hvis du har brug for et rigtig godt WYSIWYG-program som FrontPage 2002 jo er, så kan du måske vente en måneds tid for så kommer Stones Webwriter i en ægte WYSIWYG-udgave, måske gratis. Jeg ved det ikke. Men du får givetvis et program der mindst er lige så godt som FrontPage måske bedre. Der er ingen grund til at søge efter crackprogrammer. Du får givetvis en masse spy- og malware med i "købet". Det er det ikke værd synes jeg.

Godkendelse af svar
Fra : Rene_Mallin

Dato : 10-04-03 14:21

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 10-04-03 15:02

tak for points. Håber du foretrækker at vente på den nye Stones Webwriter for det gør jeg. Det er et meget spændende produkt som før sommerferien kommer på banen.