/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Power Point! ?
Fra : casperS
Vist : 713 gange
96 point
Dato : 31-03-09 20:15

Hej mig og en kammerat, er i gang med at lave et diasshow, hvor vi skal have lagt musik ind mens den viser billeder, og som jeg husker er det meget nemt og lige til, men har fået 2007 versionen, og kan slet ikke finde ud af det. Vi har lagt billeder ind, og lyden vil kun spille hvis man gemmer musik filerne i samme mappe som diasset? Så vil vi gerne sende det på mail til folk, men det fylder 18 mb. så det kan vi heller ikke, jeg har modtaget tonsvis af dias fra PowerPoint over mail som næsten ikke fylder noget trods alle de billeder der medfølger... Nogle der ved hvor man evt. kan finde en "nem" guide til hvordan man bruger den nyere version, syntes 2003 var dejlig nem at bruge... Men ikke denne her version syntes jeg. Vil gerne vide hvordan vi kan gemme musik filerne, så vi kan nøjes med at kun sende én fil til folk? Og så hvordan man kan få det til at fylde mindre?
-   På forhånd tak for hjælpen, Mvh. mig

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-03-09 20:36
Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-04-09 09:31

Det nemmeste er, at købe hæfter fx her:

http://libris.dk/soeg/?no_cache=1&tx_commerce_pi1%5Bscol%5D=site&tx_commerce_pi1%5Bsword%5D=powerpoint

At skrive en "brugervejledning" her, vil være uoverkommeligt!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 96 point
Dato : 01-04-09 14:39

Det har intet med din version af powerpoint at gøre....

Det er dine musikfiler der er problemet - det fylder for meget til at sende som mail (til de fleste)

UPLOAD i stedet filen til et fildelingsprogram og lad dem der skal hente den, hente den der....

For at forhindre "fremmede" i at hente/bruge den, kan du forsyne filen med password og sende DET pr mail til de indviede....

Kan f.eks. uploades hertil

http://www.megaupload.com/

Godkendelse af svar
Fra : casperS

Dato : 05-06-09 23:21

Tak for svaret refi.