/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Winamp library '?frames?'
Fra : zlug
Vist : 419 gange
140 point
Dato : 31-03-09 13:36

Jeg har lige installeret Winamp (går ud fra at det må være nyeste version).
Jeg kan dog ikke få den ellers glimrende biblioteks funktion til at fungere helt som jeg vil have det.
Jeg har dog lidt svært ved at bare forklare mit problem så hvis du selv har programmet så følg med.

I 'media library' under 'audio' kan man se sin musik opdelt (som du sikkert viste i forvejen)
hvis du lige klikker på 'Select Filter & Panes' og vælger 'Other' kan disse "frames?" customizes (men det vidste du sikkert også)

nu kommer vi til sagen.
der er fire "visninger" ('Simple', 'Simple Album', 'Two' og 'Three') det jeg vil have den til er at vise det som 'Two' men hvor "framen" til højre (nr 2) er delt op i to på vanret så det får samme effekt som 'Three' (altså at nr. 2 indeholder både nr. 2 og nr. 3)

Inden du spørger om hvorfor jeg gerne vil have det sådan.
Fordi det er mere overskueligt og lader mig finde det jeg søger meget hurtigere (vil gerne kunne søge på 'album', 'artist' og 'album artist' på en gang men skal kun bruge de to sidste når jeg søger)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-09 13:44

Pu ha, så avanceret er jeg ikke i brugen af winamp

Men oppe ved siden af shuffelknappen er winamplogoet, tryk på det, så kan du søge og forhåbentlig også finde svaret der

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-09 13:44

Når jeg søger, trykker jeg på j men så får jeg nok ikke helt så meget som det du søger?

Kommentar
Fra : zlug

Dato : 31-03-09 14:04

kan ikke rigtigt finde en funktion der kan gøre det.. så tenkte mere på om der eksistere et addon der kan