/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Min guldfisk.
Fra : Niller5
Vist : 613 gange
10 point
Dato : 31-03-09 10:01

Hjælp!
Jeg har været væk i en uge, og da jeg kom hjem var min guldfisk begyndt at svømme på hovedet! Hvordan får jeg den til at holde op med det?

Det var lidt spøjst til at starte med, men det er begyndt at blive lidt irriterende at se på.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-09 16:57

Slå den ihjel, den er tydeligvis syg/skadet....men ikke hjemme i en uge siger du, den har vel forhåbentlig fået mad i den uge, ellers er det sikkert forklaringen på at fisken er syg nu og højst sandsynligvis er ved at dø

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 31-03-09 17:03

jeg kan sku da ikke slå pjokke ihjel :(

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 31-03-09 20:29

Skift 50 % afvandet og se om det hjælper

Kommentar
Fra : sarahstella

Dato : 07-04-09 12:09

har den fået mad i ugen?
hvis at den ikke har så må du tage ud og spørge nogle der ved noget om det og høre hvad du skal gøre ved det.[YOUTUBE][/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : DrDexter

Dato : 14-06-09 12:11

Din fisk lider af Balance syge. Det kan ske ved skader mod svømmeblæren ved uforsigtig håndtering eller kampe. Eller det kan være en bakterie infektion, pga dårlig vandkvalitet. (det kan også være et medfødt handicap)

Denne sygdom kan kun behandles med antibiotika.

Jeg vil skifte vand hver dag i 7 dage, og hvis det ikke hjælper vil jeg overveje at aflive den.