/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mail adresse
Fra : henningFar
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 30-03-09 23:12

Hej

Min nuverende mailadresse skal slettes fra denne computer og overføres til en anden computer hvordan gør jeg det.
mvh
henning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-09 03:09

Din mail adresse har ikke noget med computeren at gøre, mener du dit adresse kartotek ? Når du skfter computer, så opretter du en ny konto i dit mail program, de tilfælde jeg har set, der åbner en boks autmatisk den første gang du åbner mail progammet, du skriver så de samme oplysninger der, som du gjorde den første gang på den anden computer: Din mail adresse - hvilken pop3 server og hvilken smtp server du vil bruge, og skrive også dit brugernavn og kode, altsammen noget du fik af mail udbyderen da du blev kunde (og forhåbenlig har gemt)
Adresse kartotek og mail, kan overføres til din nye computer, ved at klikke på Eksporter under Filer, eller simpelhen fine mappen hvor de er gemt, og så kopiere over på en usb memory stik eller måske en cd

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 31-03-09 09:04

Hvilket mail program benytter du?

Kommentar
Fra : henningFar

Dato : 31-03-09 15:04

microsoft outlook bruger jeg

Accepteret svar
Fra : kimpetersen

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-09 15:23

Du skal gøre som O.V.N. skriver for at oprette på den anden maskine, for at slette den på den nuværende skal du gå ind i FUNKTIONER - E mail kontier - FÅ VIST **** , markere de kontier du vil fjerne og tryk fjern.

Godkendelse af svar
Fra : henningFar

Dato : 31-03-09 16:16

Tak det er virkelig noget jeg kan bruge tak