/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook download video?
Fra : Sars
Vist : 2145 gange
40 point
Dato : 30-03-09 22:52

Heysa, jeg har fundet en virkelig sjov video på facebook - som jeg gerne vil downloade til min egen pc, men det er vist ret svært eller jeg ved ihvertfald ikke hvordan man skal gøre
Kan nogen hjælpe :) ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-09 22:56

Du kan bruge dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-09 22:57

ups jeg troede lige du mente på youtube men mon du ikke kan finde den der, for så er programmet rigtig godt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-09 23:51

Jeg har tit set videoer på facebook og de er alle sammen taget fra youtube. Så gå ind på facebook, klik lige under billedet på facebook, der står "kilde youtube". Den klikker du på og så kommer du direkte ind på melodien i youtube. Og så kan du downloade det program som Nordsted gav dig genvej til.
Det er den eneste måde at gøre det på.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-09 02:41

Citat
Det er den eneste måde at gøre det på
noget af en påstand må jeg sige, stakkels uvidende Internet Explorer brugere.
Nej skift til Firefox: http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/
og tilføj så VideoDownloaderPlugin: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006
den fanger ALLE videoer på internet sider, når der et eller andet, som den kan hjælpe med at hente, så begynder de tre farvede kugler at rotere, og du kan klikke på den lille pil ved siden af kuglerne, for at vælge hvad du vil hente, den kan indstilles til at gemme videoer i et andet format samtidig med at de hentes, der kommer et lille ikon i de videoer som den omdanner, så den løsning bruger jeg ikke, men omdanner med et andet program, efter at videoen er hentet, det kan for eksempel være Youtubedownloader, som du allerede har fået fortalt om

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-09 05:58
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-09 06:05
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-09 06:14

O.V.N hvis du har lavet billeder til andre guids som du vil have lagt på nettet så sig bare til.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-09 12:49

Tak for det Manse9933 har du min guide til gparted ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-09 12:52

Nej,den er forsvundet,jeg tror jeg så den på et tidspunkt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-09 13:31

Der sker en fejl når jeg vil sende til Manse993 privat, men guiden er ikke hemmelig så jeg kan misbruge spørgers tråd og lægge den her: http://peecee.dk/upload/view/151336
Undskyld Sars, det her sidste har ikke noget med dit spørgsmål at gøre

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-09 13:36

Citat
Manse993 privat
?? mener du PM,du kunne også have lagt den op på min side.
Strikker den sammen en af dagene og giver dig et link.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-03-09 13:54

Hurra for selvforherligelse