/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ledningsdiagram peugoet 406 sl 16 v
Fra : hagbart1
Vist : 2411 gange
200 point
Dato : 03-04-03 15:58

Er der nogen der ved hvor man kan få et ledningsdiagram til en Peugoet 406 sl 16 v,det skal ikke være det som er
i Haynes rep.håndbog,det har jeg,det skal være et hvor man kan se hvor ledningerne starter og hvor de slutter,håber
på hjælp.Mvh.Hagbart1.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 16:03

Prøv en af disse her...

Ingeniøren|net
... Peugeot katalysator levetid? - Lambda sonde levetid? Peugeot ... ledningsdiagram til peugeot. Frederik Bøving, f_boving@hotmail.com ... 16V - salgsgas ? Peugeot katalysator levetid? ...
www.b-2-b.dk/konf/root/biler/html/byfrom.html

Ingeniøren|net
... 16:47: Ventiljustering Peugeot 1,5 D jens chr. ... 18:04: DEFA alarm Einar. 17:58: Peugeot 406 2,0_99 Ib ... 15:48: Peugeot 406 2,0_99 Hans Grand ...
webhotel.ing.dk/konf/root/biler/html/bydate.html

Ingeniøren|net
... 16:47: Ventiljustering Peugeot 1,5 D jens chr. ... 18:04: DEFA alarm Einar. 17:58: Peugeot 406 2,0_99 Ib ... 15:48: Peugeot 406 2,0_99 Hans Grand ...
www.b-2-b.dk/konf/root/biler/html/bydate.html

Christina

Kommentar
Fra : hagbart1

Dato : 03-04-03 16:42

Til Skingur.
Dine henvisninger kan ikke bruges,men tak alligevel,hagbart1

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 16:46

hmmmm. så må du nok investere i "HAYNES" bilbøgerne... min mand køber en hver gang han køber brugt bil.. men vi har kun toyota og div. citroenbøger! Han har ihvertfald mægtig meget glæde af dem. Måske kan du se dem på nettet?
Christina med de brugte biler...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 16:49

WEBSIDER - OM
Hofbergs Bog Club
Specialist i bilbøger, motorbøger, reparationsmanualer, værkstedshåndbøger, og motorcykelmanualer fra Haynes, Clymer og Chilton
www.hofberg.dk

jeps!!!!

Kommentar
Fra : hagbart1

Dato : 03-04-03 17:33

Til skingur:Som jeg skrev i mit 1. indlæg så har jeg den fra Haynes men den duer ikke,jeg kan tilføje at jeg havde en Passat engang,hvor jeg havde Haynes manual til der kunne du se hvor hver enkelt ledning startede og endte,det er så noget jeg mangler.mvh.hagbart1.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-04-03 17:39

hmmm... sorry!

Kommentar
Fra : hagbart1

Dato : 03-04-03 17:40

Til Skingur:Alt forladt,hagbart1