/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Mit canon digi er gået i sort
Fra : bjørnbo
Vist : 525 gange
115 point
Dato : 30-03-09 12:02

Hej

Jeg har et Canon 50 digi - brugte det senest igår og da jeg kom hjem og ville tænde det, ak ak
reaktion, batteriet virker ok - har prøvet at lade det op - men intet sker - er der en der kan hjælpe

Venligst
Bjørnbo

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-03-09 12:38

Prøv med et andet batteri

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 115 point
Dato : 30-03-09 14:03

Kliki på den knap der hedder ....................... DISP

Godkendelse af svar
Fra : bjørnbo

Dato : 30-03-09 14:42

Tak for svaret Eyvind.
Hvor længe skal den holdes nede - ??

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 30-03-09 15:21

Den skal ikke holdes nede, du skal bare trykke på den som enhver anden knap.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-09 16:01

Med DISP knappen kan der for hvert tryk skiftes mellem > sort skærm (strømbesparelse) > alm. søgeskærm > alm. søgeskærm og visning af instillinger på nogle camera.