/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Leje af klassisk amerikaner
Fra : ElvisS
Vist : 1494 gange
200 point
Dato : 30-03-09 09:41

Er der nogen der kender noget til hvor man kan leje en klassisk amerikaner convertible? Det skal være på Sjælland - gerne syd og en Mustang vil være at foretrække.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-09 09:44

http://www.mustangen.dk/lej.html

UDEN chauffør bliver det nok UMULIGT

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-09 09:46
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-03-09 09:49

refi
den er jo ikke ligefrem klassisk

Kommentar
Fra : ElvisS

Dato : 30-03-09 10:18

Men et godt alternativt. - tak for det.

Kommentar
Fra : ElvisS

Dato : 30-03-09 10:21

Kan i øvrigt oplyse, at jeg tidligere var ejer af en Mustang 66 convertible, så jeg har erfaring med kørsel og er ikke en racertype, men kører forsigtigt - især med andres ejendom

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-09 10:53

At du anser dig som en "god" billist, tror jeg desværre udlejere er ligeglade med

Som sagt tror jeg IKKE du finder de klassiske modeller til udlejning UDEN chauffør, men Hertz var da en mulighed selvom den IKKE ligefrem er klassisk Det "smager" altsammen

Kommentar
Fra : ElvisS

Dato : 30-03-09 11:09

Hej "RIFI"

Det var ikke fordi jeg skulle betragtes som en god billist, men kun en oplysning om at jeg ikke er uden erfaring i kørsel af en klassiker som skal behandles pænt. Det er selvfølgelig ikke i sig selv nogen garanti. Jeg har set de fjolser som giver deres fine gamle biler fuld gas og brænder dæk af for at imponere. Det gør ondt på mig hver gang jeg ser den salgs.