/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Prøvens bedste hund?
Fra : TheRealDeal
Vist : 825 gange
100 point
Dato : 29-03-09 18:53

Kære alle

Hvad kræves der for at en hund kan blive prøvens bedste hund. Jeg har haft en større diskution med en hundemand der helt klart mener, det kræver en 1 præmie for at få denne tittel på dagen.

The Real Deal

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-09 19:10

Det kommer da an på hvilken prøve det er.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-03-09 22:06

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-03-09 23:30

Nååååååååååå Knudsen hvad er det der er så sjovt? du må da om alle kunne komme med en palaver om hvad der skal til for en hund bliver prøvens bedste hund, du har da her på Kandu pralet med at du har fået titlen prøvens bedste hund
SHV

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-09 00:51

Det ville være lidt lettere at finde ud af hvis man vidste hvad det er for en prøve. Er det prøven fra vores lokale hundeklub?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-03-09 03:17

granner01 er noget klogere ind sandhedsvidnet

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-03-09 03:38

TRD jeg har sagt det til dig mange gange: Skift guro!!!!

Gå ind på www.DMK-online.dk og læs selv resultaterne, men bliv nu ikke skuffet!
Hvor mange hunde fra kennel spangking blev palceret? ( læs: hvem opdrætteren er )
Hvor mange af de placerede hunde har trænes hos mig?
Hvor mange af de placerede hunde er ud af samme blodlinier, som mine?
Resultaterne taler helt for sig selv!

Du vil også se at der er udgivet en pokal til en hund,som slet ikke er blevet placeret!

Du lære det altså aldrig med den guro - som nu også er blevet uvenner med sin nabo min navne broder. Har han mon prøvet at give ham strøm også......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-09 07:38

2 x

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-09 07:43

Gad vide om dermed guro menes guru???

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-03-09 14:09

Helt rigtigt - 3773. BB1 har øjensynligt aldrig modtaget danskundervisning; men nu, kære venner og fjender, nu oversætter jeg squ hans temmeligt godt krypterede udgydelser - også for fremtiden.

TRD jeg har sagt det til dig mange gange: Skift guro!!!!
TRD ! jeg har sagt det til dig mange gange. Skift guru!!!!

Gå ind på www.DMK-online.dk og læs selv resultaterne, men bliv nu ikke skuffet!
Hvor mange hunde fra kennel spangking blev palceret? ( læs: hvem opdrætteren er )
Hvor mange hunde fra kennel spangking blev placeret? ( læs her hvem opdrætteren er).

Hvor mange af de placerede hunde har trænes hos mig?
Hvor mange af de placerede hunde er blevet trænet hos mig?

Hvor mange af de placerede hunde er ud af samme blodlinier, som mine?
Resultaterne taler helt for sig selv!

Du vil også se at der er udgivet en pokal til en hund,som slet ikke er blevet placeret!

Du lære det altså aldrig med den guro - som nu også er blevet uvenner med sin nabo min navne broder. Har han mon prøvet at give ham strøm også......
Du lærer det altså aldrig med den guru - som nu også er blevet uvenner med sin nabo, som er min - min navnebroder. Har han mon prøvet at give ham strøm også......

Det var langt bedre, end det plejede at være - Ballehyler. Slet ikke dårligt; men nu må du squ tage dig sammen. Nu er det slut med at stave GURU som GURO, ligesom du aldrig mere staver endnu som INU. Endelig holder du op med at stave placeret som PALCERET. Du må squ kunne lære det, selv om din skolegang var en stor jammerdal, fordi du hellere ville sidde derhjemme og spise kager.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-03-09 14:23

Ja kan man ikke angribe en person for andet, så slå eller stave fejl - hvor er det typisk for personer, der ikke kan tænke ret langt....
Der er jo ingen herinde som er i tvivl om der står guro eller guru.
- men hvorfor er det alle andre end TRD der svare - det er jo da hans spørgsmål og ham der svares
ikke Tombaneseren, som ikke kan stave folks navne rigtig,men hvad det er jo svært, når man ikke engang kan skrive sit eget......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-03-09 14:36

Ja kan man ikke angribe en person for andet, så slå eller stave fejl - hvor er det typisk for personer,
Ja kan man ikke angribe en person for andet, så kan man da altid kaste sig over "slå" eller "stavefejlfejl. Hvor er det typisk for personer, der ikke kan tænke ret langt....
Der er jo ingen herinde som er i tvivl om der står guro eller guru.
Der er jo ingen herinde, som er i tvivl, om der står guro eller guru.
- men hvorfor er det alle andre end TRD der svare - det er jo da hans spørgsmål og ham der svares -
men hvorfor er det alle andre end TRD der svarer - det er jo da hans spørgsmål og ham der bør svare - og ikke Tonganeseren, som ikke kan stav e folks navne rigtigt. Men Hvad! Det er jo svært, når man ikke engang kan skrive sit eget navn.svares

ikke Tombaneseren, som ikke kan stave folks navne rigtig,men hvad det er jo svært, når man ikke engang kan skrive sit eget......

Øh! Bette Bent. Det hedder altså Tonganeseren - og ikke Tomganeseren. Nu må du squ tage dig sammen.
Hvis det så blot var slå eller stavefejl det drejede sig om, så kunne vi acceptere det; men du har også et forhold til syntaks - som en hund har det med en kat. Undertiden får du stykket noget sammen som i bund og grund er uforståeligt. Så sidder vi her i timevis og forsøger at finde ud af, hvad det egentligt er du forsøger at få frem. Vi elsker dig så højt - Bette Bent, og vi vil så nødigt undvære dig. Vi behøver vores daglige grin.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-03-09 14:53

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-03-09 14:54

Sådan - Bette Bent.

Så er der ikke meget at tage fejl af. Bliv ved med det - og undlad venligst at bruge bogstaver eller tal.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-03-09 19:23

Kære granner01

Det drejer sig om jagtrelaterede prøver, undskyld mit sene svar

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-03-09 20:12

E.B.B.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-03-09 23:24

Så så - Bent Ballehyler Løgnhals. Kun de små hoveder - ikke bogstaver. Hvad med at bruge tiden til at rydde op i din indkørsel? Jeg var forbi her i week-enden, og I Guder hvor du sviner.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-03-09 00:24

Min indkørsel fejler ikke noget - så du lyver igen!
Pas på det ikke går dig som ham her:

"O Schucks Im Gatvol"

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-09 06:20

Bedste hund bliver kun udnævnt blandt 1 pr. hundesportshundene og førerne, er der ingen 1 pr. er der heller ikke nogen bedste hundesportshund.
Der er mange hundesportsfolkder lige netop efterstræber denne tittel, for så får de nemlig en pokal, den pokal er ofte en vandrepokal, som skal afleveres igen til næste år, når den selsamme prøve afholdes, men så er navnet på den forgående hundssportsvinder også indgraveret på pokalen
Hvis nogen får pokal og "tittel" bedste hund på sekundære pladser, er noget klamp, derfor står der ofte i prøvevejledningerne at det kun er 1 pr. hunde der kan modtage diverse tingel tangel på prøvedagen.
Nu er det ofte sådan at, nej jeg vil sige det på en anden måde, der findes kun et sted hvor en sekundær præmie kan udløse denne "fine" tittel og det er et sted hvor dommeren, som ofte ikke er autoriseret, giver pokale til terrænværten, for ellers bliver terrænværten sur og vil ikke stille terræn til rådighed næste år
Rigtige jagthunde kommer fra kennel Spangkilde
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-09 08:29

Jeg lurede godt nok på spørgsmålet; men svaret fra Sandhedsvidnet er så logisk og indlysende, at det nærmest skriger til Himlen. Man bøjer sig i dyb beundring.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-09 13:55

Ellers en flot rødternet vest du har fundet på containerpladsen - Bette Bent.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-09 15:44

Og - jo! Søreme ja. Din pokal ligner squ en urne.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 31-03-09 16:14

Ellers en flot rødternet vest du har fundet på containerpladsen

Tonganeser vesten er ikke fundet på en containerplads, men er købt i en af Tvins butikker, det siges at selveste Amdi Pedersen skulle have brugt den den er indkøbt på grund af sikkerhed og også på grund af, at DE FÅ hundesportsfolk der var mødt op, kunne se hvem der var terrænværten, jeg har hørt at vesten skulle være en fragmentationsvest men det kan også være ondsindet sladder men hvorfor skulle Amdi ellers have båret denne vest på et af hans U-landsprojekter
Pokalerne bliver som regel indkøbt af selvste terrænværten og igen er det snak der kommer fra det mørke Afrika, men omkring lejerbålet har snakken gået på at navnet på den ene pokal var indgraveret på forhånd
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-03-09 16:31

Rigtige jagthunde kommer fra kennel Spangkilde

De duer bare ikke - se resultaterne fra D.M.K. s forårs markprøve. Hvor mange blev
præmieret på D.M.K.`s forårsprøve????

Det taler helt for sig selv.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-09 16:48

Hvor mange der blev præmieret? Aner det ikke og er ligeglad. Så vidt jeg kunne finde ud af, så fik du en urne (du får snart brug for den med den stilling du indtager) for en 2. plads, som vistnok kaldes trøstepræmien. Men hvis du har andre oplysninger, så kom lige med et link. Jeg vil da gerne se, hvad du har udrettet i det lokale mørke Jylland.

Med hensyn til vesten, så tjener den velsagtens til at ingen, ved et uheld, skal have noget iøjnefaldende at skyde til. På den anden side, så er det nok farligt for dig at have noget iøjnefaldende på - midt i det vissengrønne. Derfor vil jeg anbefale dig at få lavet et gangstativ med påklistrede grene og halm, så du kan gå kamufleret.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-09 16:50

Jeg overså, at det er terrænværten som indkøber bliktøjet. Så forstår jeg dælme bedre. Bent Ballehyler lader deltagerne betale for en urne, som han helt sikkert skal hældes i. Slyngel - det er hvad han er.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 31-03-09 18:48

Rigtige JAGTHUNDE kommer fra kennel Spangkilde
Fuldstændig rigtig Knudsen, det er godt du endelig har fattet det og så samtidig indrømmer jeres fætter og kusine avl kun kan bruges til hundesport.
Hvorfor var der ikke ret mange mødt op til dine træningstilbud
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-03-09 22:14

IEGTADISJGID er vi enig om det E.B.B. og at du er fuld af løgn....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-09 22:21

Da jeg altså ikke er ham du kalder E.B.B kan jeg naturligvis ikke være enig med dig i et så vigtigt spørgsmål.
Hyg dig nu med din trøstepræmie - og gå så i gang med at skrive din afslutningssalut til alverdens hjemmesidelæsere, før du slår godnatprutten. Sådan som du ser ud, kan det ikke vare længe. Jeg glæder mig til at skrive en af mange nekrologer.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-09 00:19

Først var det stave måden.Så var det en indkørsel. så var det en pokal.Så var det en rød vest og nu bliver det sandelig liv eller død.

Det må være svært at finde på mere, men hvis du nu E.B.B. for det første holder op med at lyve. Dernæst husker hvad du selv skriver, staver folks navne rigtig og slutteligt holder op med at sutte på korkproppen, men tager dig en ordenlig slurk, så kan du måske begynde at skrive noget andre kan få glæde af og forstå..

Det går jo helt godt om morgenen, når du har fået lidt søvn eller skal vi sige har fået sovet din brannert ud.

Der er masser af steder, hvor man kan få hjælp. Det er ingen skam at være alkoholist, men det er en skam ikke, at få noget gjort ved det...........

Men har man et liv som dig, der er så ringe så har man allerede fåët skrumpe hjerne og så nytter det hele nok ikke særlig meget.
Jagtformidling ja, der blev du også smidt ud fra Kære Erik B. Berthelsen du er og bliver et sølle menneske, selvom du gik i en fornem skole og bord blandt dem på de bonede gulve, synd for dig at de ikke vil vide af dig.

Jeg havde lige en pause i min vagt, men der er så meget at lave, så jeg er sikker på, at jeg ikke får mere tid til, at lege med dig resten af natten.... Så sov sødt - er du forresten ikke gift og har din kone ikke et arbejde.Har I slet ingen tid sammen?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-04-09 01:21

Du kører rundt med klatten som en hovedløs hanekylling. Jeg har forresten hørt, at din kone arbejder i Horsens. Hvad laver hun egentlig? Man hører jo rygter.
Med hensyn til arbejde, så er jeg stadig erhvervsaktiv og har naturligvis den tid jeg har brug for til hyggelige stunder med dig. Når det kommer til den tid der bruges, så skulle man tro, at du konstant sidder med dilleren fremme foran computeren, for at fange et eller andet på den eneste side, hvor du endnu kan muntre dig.
Og lidt historie: Du blev høvlet ud af NetNatur fordi du deltog under forskellige nicknames - og du blev også sparket ud fra Jagtformidling, fordi du ikke kunne opføre dig ordentligt. Du fik også ændret DJ`s hjemmeside, fordi du svinede siden til med latterlige indlæg. Jo, Bette Bent, du har den onde lynemig noget at være stolt af.
Men bliv du bare ved med at skrabe trøstepræmier til dig - på andres bekostning. Du er jo et sølle skrog, der forhåbentligt snart takker af en gang for alle. Du ligner jo noget der lige er skrabt frem fra under en sten.
Pas nu din "vagt". Er du nu helt sikker på, at det ikke er dig der bliver overvåget på en eller anden kolbøttefabrik??

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 01-04-09 16:28

Kære alle

Jeg har i den sidste tid været ude og se markprøver i DMK og jeg må sige det er ikke noget der får hænderne op hos mig, hundene går for småt, det er som om de er for meget i hånd, førerne generelt har sat sig for meget på hundene, de er ikke selvstændige nok
Jeg er sikker på, mange af de hunde sikkert er gode prøvehunde, men som jagthunde til det praktiske, hvor det kræver hunden har en god potion selvstændighed er værdiløs for mig, jeg er bange for at prøvesystemet ikke er afpasset efter praktisk jagt

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-09 20:38

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-04-09 06:25

Knudsen det er godt du kan se der er folk på Kandu der ved meget mere om jagt, hundeprøver og våben, trods de ikke har egen hjemmeside, MEN kan du ikke lige løfte sløret, hvorfor der ikke var nogen hundesportshunde fra dit lille "trænings seminar" på Løvenholt der er blevet plaseret på Officielle prøver. Det må være lidt af en kold Tyrker, at komme til en prøve, når du og nogen af dine få buddy`s, har fået og erhvervet pokaler til samlige hunde efter dit lille uofficielle highligt på Løvenholt. Hvor mange deltog fortæl os det nu?
SHV

Rigtige JAGTHUNDE kommer fra Kennel SPANGKILDE

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-09 11:50

Det hedder spankingkilde og du har ikke svaret på hvor mange af disse hunder der blev plaseret - men du kan læse det på D.M.K.`s hjemmeside!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-09 11:59

Lige for en ordens skyld:
Jeg har ikke afholdt noget trænings seminar her i foråret.

Det har Dansk münsterläner klub derimod. De blev endelig så godt trætte af kennelspakingskilde så de opsagde samarbejdet eller måske blev de blot klogere!!!

E.B. Berthelsen du er busted igen!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-04-09 18:59

Nå da da da og uha uha uha er jeg nu den berømte EBB sig mig har du rotter på loftet
Er det fordi du lille Knudsen blev dagens selvudnævnte Pokal Kurt med det hele at du ser syner og tror der gemmer sig trolde og hekse bag hver en lille rønnebærbusk, eller er det bare ganske almindelig
Du er jo medlem af Hubertusjægerne, jeg kan også se du er blevet medlem af Støvlepudserklubben.
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-09 21:38

Uha nej da jeg har lavet en fejl- Undskyld sandhedsvidne, men i hylere skriver jo næsten det samme pladder hver gang.....

Naturligvis er du ikke E.B.B. det er jo ham tompeneseren, der i virkeligheden er E.B.B.

Du er kun en sølle stakkel, som enten er ejer af kennel spanking eller har været så uheldig, at købe en hund der fra om du er det ene eller andet finder jeg nok ud af en dag.....

For ligesom Tompaneseren kan du ikke undgå, at røbe dig selv, men en ting er sikkert du behøver ikke være misundelig på, hvad jeg og hundene i min familie har opnået - det står som sagt at læse på D.M.K.`s hjemmeside..

Du skulle hellere svare på det jeg har spurgt dig om - Hvad opnåede spanking hundene på året forårs markprøve og hvorfor deltog ejeren lille Nold ikke selv.

Du har jo skrevet, at du var ude og kigge på, så må du vel vide det???????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-04-09 21:57

"hvad jeg og hundene i min familie har opnået" skrev åndsamøben Bent Ballehyler Knudsen fra Bottrup.

Ja, så tror da Fanden, at det er gået galt i Bette Bents syge hjerne. Han ligner squ også en gammel skabet køter med betændelse i analkirtlerne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-09 23:14

Hylerne har været på andejagt se hvordan det gik dem!!!!!!

Link: http://www.youtube.com/watch?v=Z_hlHICTR3k&feature=related

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-04-09 06:14

Nøøøøøøøøøøøj nu er man lige pludselig en sølle stakkel fordi man har en RIGTIG JAGTHUND FRA KENNEL SPANGKILDE men sandheden er den at Knudsen alias Pokal Kurt gerne ville købe en hund fra denne kennel, men indehaveren har ikke villet sælge en sådan hund, fordi han vidste den lokale selvudnænte Pokal Kurt ikke kunne tumle en sådan fuldboldsjagthund, derfor denne misundelse
Knudsen du ved godt du kun er til støvlepudsere med træg rejsning
SHV

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-04-09 06:21

Knudsen du er så glad for at linke til diverse klip, her er et som vækker gamle minder
http://www.youtube.com/watch?v=XeaNn7wX0L4
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-04-09 10:41

??????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-04-09 11:46

Arh! Det var rart med den forklaring. Jeg tænkte nok at Bent Ballehyl var blevet mopset på indehaveren af Kennel Spangkilde, og inderst inde vidste jeg godt at det havde noget med en hundehandel at gøre. Måske forlangte Bent Balleskrald en hun gratis. Han har ikke råd til at smide 7 - 10.000 på bordet for en hund fra en anerkendt kennel. Tsk, tsk.

Jeg ser jævnligt Bent Balleskrald m/støvlepudser, og det ser Herrens ud. Og her er vi nok ved sagens kerne. Det er fint nok at hunden ligner noget der er bundet fast til ejerens sokkeholder, men jeg kan levende forestille mig, at hunden derved bruger så megen hjernekapacitet, at den overser noget vigtigt i jagtsituationer.

Sådan har Bent Balleskrald det også. Han kan ikke tænke på mere end en ting af gangen. Når nogen nævner de 3 små bogstaver DLS, så kan Bent Balleskralds hjerne kun indeholde tanken om hævn, fordi foreningen ekskluderede ham pga. urent trav.

"Hinter" - Bette Bent. Og få så ordnet den græsplæne. Føj, hvor ser den ud.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-04-09 16:24

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 05-04-09 11:35

Tak for svaret Sandhedsvidnet.