/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
programfejl
Fra : DeXx
Vist : 287 gange
45 point
Dato : 29-03-09 18:47

hey.. alle..! jeg håbe der er noge der kan hjælp mig med det her.
jeg skulde til at spille Half-Life: Source ( dvs. hl1 ) men så når den skal indlæse mit gemt spil sige den det her ( Instruktionen ved "0x24141579" erfererede hukommelse "0x0ed49c1c". hukommelsen kunne ikke "read". )

er det mine ram eller hvad er det den ikke kan læse.?

håbe det er noge der kan hjæple mig.!

mange tak på forhånde.!

mvh. DeXx

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 29-03-09 19:32

Citat
er det mine ram eller hvad er det den ikke kan læse.?

NEJ

Citat
( Instruktionen ved "0x24141579" erfererede hukommelse "0x0ed49c1c". hukommelsen kunne ikke "read". )

Dit sidste spil er IKKE gemt ordentligt.
Hukommelsen kan ikke finde dit sidste spil.
Måske fordi din PC er blevet lukket for hurtigt, den har ikke nået at gemme.

Og der er intet at gøre ved det, bortset fra at prøve igen