/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Medion md 96440 GPS
Fra : maxikurt
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 29-03-09 16:21

Hej er der en der kan fortælle mig om jeg kan installere anden navi software på denne gps har tomtom 6 som jeg evt godt ville have på
Den er helt ny men vil gerne have lagt et andet navi system på da jeg ikke syntes særligt godt om det medfølgende software da det er besværligt at finde ud af og ligge ekstra poi på

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-03-09 16:30

Det tvivler jeg stærkt på du kan. Softwaren, der styrer enheden er jo programmeret specifikt til hver enkelt model, men jeg er da intereseret i at høre andres kommentarer.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-09 17:13

Det kan du ikke, det er styresystemerne der hører til de enkelte mærker, derfor er der forskel i prisen. Hvis det var så enkelt, så kunne alle jo købe en GPS billige og så lægge den dyreste software på. Den går ikke. Hvis du vil have tomtom software så må du op med pungen og betale for en tomtom.

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 07-04-09 16:14

lukker dette da jeg ikke har fået nogen brugbare svar og har solgt enheden