/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Tarot / Spørgsmål
10  Teil 20
tarotkort
Fra : mai22
Vist : 668 gange
30 point
Dato : 03-04-03 14:21

Hej...
Er der nogen der kender en god dansk side hvor man kan købe tarotkort?

Knuz...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-04-03 14:24

Dem kan du købe igennem en hvilken som helst boghandel - der købte min bedre ½-del sine

Lidt om kortene http://www.corneliues.dk/spirituelt/index_tarotkort.htm

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-04-03 14:26

Hvis du vil købe dem via nettet, så prøv
http://www.borgensbogklub.dk/tarotkort.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-04-03 14:27
Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 03-04-03 16:37

Jeg kan varmt anbefale Det Ukendtes Boghandel i København. De ved hvad de snakker om og har et stort udvalg se også på http://www.detukendtes.dk .

Der er jo stor forskel på tarotkort - der er det klassiske Rider Waite og så findes der alle mulige kunstneriske versioner f.eks. Art Nouveau (den nye kunst) der forbinder i en slagse jugend-psykedeliske stil. Hvis du skal bruge dem til fantasirejser og kan lide mere religiøse toner er der Gill eller Kanzanlar. Medicine woman kortene har indianske rødder. Kan du sige lidt mere om hvad du ønsker?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-04-03 12:07

Hej
Sidder lige og rydder op i alle mine åbne / udestående svar. Kan se din stadig er åben, derfor disse spørgsmål:
- Var vores/mit svar ikke fyldestgørende?
- Har du bare glemt at acceptere svar/kommentar (til højre for kommentar)?
- Ønsker du stadig dit spørgsmål stående som åben?

God påske...
Søren

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 30-10-03 15:49

Jeg synes, det er dejligt, det står åbent. Der kommer nyt hele tiden! ;)

Kommentar
Fra : Herbie

Dato : 14-08-05 19:02

Det er jo sådan at tarot kort skal man have forærende !!!! bare en reminder

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 31-03-06 08:43

Hejsa!
Husk nu, at hvis du køber kortene i boghandlen, så skal du lige være obs. på mærket af dem, da du ellers kan rende ind i problemer når du skal have en bog om det også... Alle mærkerne har menlig deres egen bog der hører til, og hvis du ikke får fat i dem der passer sammen, vil det blive meget vanskligere at få noget ud af dem...
Håber du vil være obs på det, når du tager ud og kigger kort...
Vh.
Cjaab