/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad gør jeg forkert.
Fra : Larsigne
Vist : 645 gange
56 point
Dato : 29-03-09 14:19

Jeg har set rundt på siden under de services som jeg mener kunne være relevante, men har intet kunne finde
Nu håber jeg nogen her kan fortælle mig hvorfor der er et symbol som en person, ud for de spørgsmål/tip jeg har besvaret/givet.
Hvorfor er der ikke en lås eller blanco foran emnet, eller en stjerne under tip, når jeg kikker i oversigten under seneste indlæg

Mvh. Larsigne

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 66 point
Dato : 29-03-09 14:25

Citat
Nu håber jeg nogen her kan fortælle mig hvorfor der er et symbol som en person, ud for de spørgsmål/tip jeg har besvaret/givet.

Det viser at det er de spørgsmål, hvor du har fået dit svar godkendt. Du er den eneste, der kan se denne "person" de andre brugere ser en lås, hvis spørgsmålet er blevet lukket indenfor den sidste måned.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-09 14:26

Du giver selv forklaringen (næsten) ikonen af en person foran et spørgsmål, betyder at spørger har accepteret et af dine indlæg som svar, når der en hængelås, så er et svar accepteret og spørgsmålet er låst en måned frem, medmindre du køber svaret for 10% af de point som var udlovet, hvis du køber svaret så får spørgeren de point som du giver, som nye spørge point.
Det samme er med tips, hvis der en person foran tippet, så er det dit tip og det er færdig bedømt, nu kan jeg ikke huske hvordan tippet er markeret før bedømmelsen er færdig, men det kan jeg se om lidt, jeg er ved at skrive et nyt tip

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-03-09 14:26

Den lille person, betyder "besvaret af dig," du kan aflæse alle symboler, hvis du lader markøren ramme symbolet Alle andre ser en stjerne eller lås foran dit tip eller besvarede spørgsmål.
Du kan prøve at kigge på siden, uden at være locket på, så ser du det.

Så du gør altså ikke noget forkert, forresten velkommen til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-09 14:27

Ja prøv at logge ud, så er der hængelås også på de spørgsmål som du har fået accepteret svar på

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-09 14:38

Mit nye tip er markeret af en lille mand med rød trøje og uden hat, når i har bedaømt tippet så får jeg hat på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-03-09 14:51

o.v.n

Når dit tip er færdigbedømt så får du "personen" tror jeg, men det vil vise sig, du er den eneste, der kan se det

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 29-03-09 15:04

Tak for jeres svar allesammen
Trods det korte svar fra ans forstod jeg, sammenholdt med at jeg, som skrevet, havde kikket lidt rundt på siden, og så var ans den som var hurtigst
Derfor giver jeg pointene til ans.

Også tak for velkomsten

Mvh. Larsigne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-09 17:38

Så fik min lille mand hat på tippet er færdig bedømt, men forskellen kan i kun se hvis i selv skriver et tip, indtil tippet er bedømt af 5 brugere, så er der en lille mand uden hat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-09 17:39

Larsigne du skal lige huske at klikke på Accepter, i indlægget fra Ans dit spørgsmål er stadig ubesvaret

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 29-03-09 17:47

Jamen o.v.n. jeg har klikket på accepter i svaret fra ans - skulle det ikke være nok?

Godkendelse af svar
Fra : Larsigne

Dato : 29-03-09 17:48

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 29-03-09 17:52

Nu slog jeg på musen med en stor hammer - det hjalp vist!
Så nu burde ans kunne se 56 point på kontoen

o.v.n. kan du da se ans's pointkonto

Du har måske 2 konti

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-03-09 17:55

Tak Larsigne

o.v.n.

"Så fik min lille mand hat på"

Er din lille mand med hat på stadig rød eller er den blevet blå med kasket på ?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-03-09 18:06

Citat
o.v.n. kan du da se ans's pointkonto

o.v.n. kan som alle brugere se mine "superpoint"

Men hvis et spørgsmål ikke bliver lukket/accepteret, så kan brugerne se det ... der er intet ikon ved spørgsmålet.

Når spørgsmålet er lukket/accepteret sker der følgende:

"Den første time ser de andre brugere et "ur" når timen er gået, bliver uret ændret til en lås."

I 1 måned skal brugerne betale for at se spørgsmål/svar. Når den måned er gået er spørgsmål/svar frit tilgængeligt.

Læs

http://www.kandu.dk/faq.aspx .... og

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Velkommen til kandu