/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Forslag til egnet grafikkort
Fra : johnanton
Vist : 427 gange
200 point
Dato : 29-03-09 12:03

Jeg har problemer med grafikken i forbindelse med visse PC-spil (f.eks. FAR CRY 2).Min computer
er en MEDION med 1 GB RAM og grafikkortet er anført som MEDION Radeon X740XL. Det har ikke været muligt for mig, at finde ud af kapaciteten på dette kort så nu spørger jeg om der er nogle, der kan foreslå mig et velegnet grafikkort til PC-spil, så jeg ikke fremover løber ind i problemer ?

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 29-03-09 12:23

hej

1 spørgsmål str. på grafikkortet ....
http://www.google.dk/search?hl=da&q=MEDION+Radeon+X740XL&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

som jeg kan se det er det 128mb

så har jeg brug for lidt flere spefikationer for at hjælpe videre med typen til et nyt.. hvilket bundkort sidder der i ? hvad står der på dette...

jeg vil anbefale min 512 mb

Fusses

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-09 14:03

I går rensede jeg en medion med radeon grafikkort. jeg tog skærmkortet ud og rensede vinger og køleripper......................samt forsigtig støvsugning med plastmundstykke.
Jeg har ikke hørt fra ham i dag, så det er sikkert godt nu.

CPU køleripperne fik også en forsigtig tur (dog ikke afmonteret)

Kommentar
Fra : johnanton

Dato : 30-03-09 10:52

svar til fusses.
Tak for dit indlæg. Mit motherboard hedder MEDION TITANIUM MD3383
Maximum Memory Capacity: 4096MB
Available Memory Slots: 4
Number of Banks: 4
Dual Channel Support: Yes
CPU Manufacturer: GenuineIntel
CPU Family: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.20GHz Model 4, Stepping 3
CPU Speed: 2777 MHz