/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
InstalCyberDefende
Fra : BjornJ
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 29-03-09 11:17

På mit skrivebord er der dukket et nyt ikon op "InstalCyberDefende" hvor det er kommet fra ved jeg ikke, men jeg har gjort mange forsøg på at opdater AVG 7,5 til 8.5.
Under disse forsøg må jeg have trykket på et eler andet der har hentet CyberDefende.
Hvad er det?
Er det et antivirusprogram?

Bjørn

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-09 11:33
Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 29-03-09 11:35

Højreklik på ikone/ egenskaber/ find placering
der skulle gerne ligge en UNINSTALL eller andet i mappen.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-03-09 11:48

Ja, det er et antivirus/antispyware http://www.cyberdefender.com/antivirus-products/products.html

De er ikke meget farlige, men deres metoder er ikke så fine i kanten. Ikke noget der kan anbefales at bruge.

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 29-03-09 13:18

Tak for svaret stl_s.

Jeg har ikke fundet programmet i kontrolpanelet og har slettet ikonet på skivebordet.
Du få point her, så kan jeg i den anden tråd give til en af de andre hjælpere.

Bjørn

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-03-09 13:23

Du har muligvis fået ikonet med et program du har installeret.

Tak for point.