/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia n73
Fra : gertajensen
Vist : 754 gange
100 point
Dato : 27-03-09 21:20

Hej. Jeg har fået problemer med min telefon. Efter en opdatering over nettet kan jeg ikke mere tænde for telefonen. Batteriet er fuld opladet.Er der nogle snedige trick eller mystiske genveje så jeg kan få gang i den igen.Der har ikke før været problemer med den Model Nokia N73
Mvh. Gert

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 27-03-09 21:39

måske kan det her hjælpe:

The "3 finger deep reset" which is depress these three keys simultaneously "*" "3" "green phone" and then power on phone whilst keeping those same three keys depressed until you hear start-up tone.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-03-09 21:46

Og hvem har du som udbyder og hvor har du købt telefonen? Gå til din udbyder og få dem til at låse den op, de må vide hvordan man resetter telefonen. Og din udbyder må have en hotline du kan kontakte. Og dukan gå ned hvor du har købt telefonen og få dem til at resette den.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-03-09 23:11
Kommentar
Fra : Hefru

Dato : 28-03-09 13:46

Havde samme problem med min Nokia N73...

Men det fiksede de med det samme nede i Teleringen, og det var ganske gratis :)

Så prøv en tur ned i telebutikken, så skal de nok få gang i mobilen igen

Vil lige tilføje; Puha hvor har jeg haft mange problemer med den telefon, tror de havde lidt for travlt med at få dem ud på markedet dengang....

Men håber i det mindste at du kan få din til at virke igen!

Helle