/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Skrognummer banner26
Fra : michaelmoeslund
Vist : 1238 gange
100 point
Dato : 27-03-09 15:53

Hej

Er der en der ved hvor skrognummeret sidder på en banner26?

jeg skal have en ansvarsforsikring på båden, og mangler derfor nummeret

Den tidligere ejer ved det ikke, så jeg er nødt til at finde hvor det sidder i båden

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-03-09 16:07

Normalt er nummeret indfældet i skroget i styrbord kistebænk i cockpittet.

Kommentar
Fra : Sailor

Dato : 27-03-09 16:32

Jeg kender ikke en Banner så godt, at jeg ved det, men kunne heller ikke finde det på min Scania motorbåd, men blev enig med forsikringen (Codan) om at jeg fik lavet et "hundetegn" med mit personnummer som jeg satte fast med 2 popnitter i motorrummet, og vi var så enige om, at dette fremover er skrognummeret.

Med venlig hilsen Knud (Sailor)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-09 17:34

Hej.
Prøv at kontakte dem i klubben her.
http://www.banner-30.dk/
De burde vide det.
God week-end.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 27-03-09 18:12

hmhm

ingen nummer i kistebænkene

-prøver lige at kontakte banner30 klubben

- ellers må det bare blive et andet forsikringsselskab...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-09 18:16

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 15-04-09 20:21

Har kontaktet banner30 klubben, -de kunne desværre ikke hjælpe, da skiltet på en banner 30 sidder direkte under rorpinden...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-04-09 21:02

Det er jeg ked af at hør på dine vegne.

Kommentar
Fra : Chabo

Dato : 17-05-09 09:22

På min båd sidder nummeret indgraveret i forlugen
På en tidligere båd Scankap 99 Sad i med en plade i Kiste bænken

Annuller spørgsmålet
Fra : michaelmoeslund

Dato : 06-06-09 08:22

tak for lyst til at hjælpe, -men der er åbenbart ikke noget skrognummer i en Banner26...

og så er det jo lidt svært at finde