/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft Office outlook 2007
Fra : vilmand
Vist : 2955 gange
50 point
Dato : 27-03-09 13:33

Hej alle...

jeg kan ikke åbne Microsoft Office Outlook 2007.

den skriver dette
------------------------------------------
Microsoft office outlook kan ikke strates. outlook-vinduet kan ikke åbnes. Mappesættet kunne ikke åbnes. der opstod en uventet fejl. MAPI kunne ikke indlæse informationstjenesten msncon.dll. kontroller at tjenesten er korrekt installeret og konfigureret.
------------------------------------------

Kan nogle hjælpe mig???

PS. i må også godt skrive mig en mail på c-vilmand@hotmail.com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-03-09 14:13

Er det en prøve version, og prøve perioden er udløbet ? Er der sket noget med office programmet eller computeren, kort før du fik fejlen ? En uventet program nedlukning eller anden fejl ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-03-09 17:02

Har du prøvet at sætte din Office cd i og geninstallere/reparere?

Kommentar
Fra : vilmand

Dato : 27-03-09 18:55

har fundet fejlen...

jeg skulle bare installere filen msncon.dll som er MSN/outlook conector

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-03-09 22:38

Så ville det være pænt at Accepterer Kortoververden's svar, det er jo en Rep, eller skal ? med i statistikken:

Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 13
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 27