/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Self made skilte..
Fra : ConniePige
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 27-03-09 13:16

Hejsa derude

Jeg mangler butiksskilte tilbud/udsalg o.lign...dem er typisk er orange eller gule.

Jeg HAR købt mig fattig i dem en gang, men er det virkelig ikke muligt at lave dem selv...??

Evt. et program, hvor jeg selv kan bestemme form og farve - mine helt egne

Et evt program skal gerne kunne hentes gratis på nettet, da jeg skal bruge skiltene hurtigst muligt

Nu er der nok nogen af jer derude der tænker - hvorfor kopiere hun dem ikke bare......kan jeg osse godt, men kunne osse godt tænke mig min egne skilte med logo f.eks

Håber i har mange god råd og evt steder på nettet hvor jeg kan hente inspiration...

Mange hilsner fra mig

Connie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-03-09 14:26

dem kan du jo vælge at lave lige fra paint du har - og til avancerede grafikprogrammer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-09 15:12

ETHVERT tegne/desktop-program kan klare den lille opgave...

Om din printer så også kan ved kun du....

Men det kan jo limes på pap

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 27-03-09 15:25

Hmm...ja okay, men hvad med skabeloner der giver inspiration til kreativiteten...jeg kan sgutte hitte ud af at lave det helt fra bunden da

Connie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-09 15:28

Citat
men hvad med skabeloner der giver inspiration til kreativiteten

Det var jo det du ikke ville - du ville jo ikke "kopiere"

Inspirationen kan du jo finde på det alle andre laver - og dernæst ændre efter behov....

PS...

PRISEN er det vigtigeste - det er DEN der skal ses...

Accepteret svar
Fra : gøgeungen

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-09 16:11
Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 27-03-09 16:13

NB hvis du har MS Publisher, er der masser af ''etiketter''.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-03-09 16:27

Din printer eller farvekopimaskine sætter jo en grænse for hvor stor du kan lave diverse skilte.
Skal det være A3 eller er der jo ingen problemer. Jeg mener også der findes en billig A2 printer fra Epson. Skabeloner findes da ikke, da firmaerne bruger forskellige skilte.
Er det sommerudsalg skriver du sommerudsalg, ombygningsudsalg, eller bare tilbud.
Hvor svært kan det være?

Der findes selvfølgelig CD med et hav af tegninger, overskrifter, baggrundsbilleder m.m., men de er selvfølgelig ikke gratis. Alle folk vil have tingene gratis i dag.

hawaii7

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 28-03-09 22:41

Det papir der bruges til de skilte, kan du sikkert "få" lov til at få et par ark af, hos det lokale supermarkede eller købmand. Vi skulle sælge en bil, og den skulle stå ud til en befærdet vej, og jeg spurgte pænt min lokale Daglig Brugs om jeg kunne "købe et art... nej det kunne jeg ikke jeg måtte gerne få 2 ark
Og jeg havde i forvejen købt en stor tusch i sort hos boghandleren, så jeg tegnede først med en blyant det der skulle stå, og så tegnede jeg det op med sort bagefter.

Godkendelse af svar
Fra : ConniePige

Dato : 29-03-09 16:57

Tak for begge dine svar