/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
tv-værter/coaching/jobekspert
Fra : jobestar
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 27-03-09 11:38

Hej Kandu,

jeg studerer til tv og medietilrettelægger og vi skal til at lave en opgave.

kort fortalt går den ud på at lave en programserie om arbejdsløse der har svært ved at finde job.

Vi sætter dem så i stævne med nogle eksperter i personlig udvikling, karriere coaches, stylist osv.

Så mit spørgsmål er.

Kan i komme på nogle kendte, karismatiske typer fra tv der kunne bruges som eksperter.

et eks. kunne være Rene Fris som stylist. Ham den homoseksuelle latinofyr fra de fantastiske fem.

Men nogle gode ideer til eksperter som folk kender lidt i forvejen fra tv?

Mvh Oscar

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 27-03-09 11:41

glemte lige at nævne de andre ekspert typer.

det kunne være:

Stylist?

Karriere ekspert?

Psykolog/Adfærdspsykolog?

Sociolog?

noget med Kompetenceudvikling, reaktionsmønstre og kommunikation.

mvh Oscar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-09 12:14

Dine evner slår altså ikke til ?

Find dig en anden uddannelse

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-03-09 12:31

Hvad skal man alle de eksperter for at finde et job?
Bliv nu ikke for højstuderet.

Jeg er ikke ekspert men har fundet job til flere også for en del år siden hvor der var mange arbejdslkøse.
Man skal bruge hovedet og holde sig væk fra alle de kloge eksperter.

hawaii7

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 27-03-09 12:54

Hvorfor er det lige du tror man skal bruge den type experter for at finde arbejde ?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 27-03-09 13:03

Rene Fris som stylist der syntes jeg nu bedre om Dennis Knudsen... prøv at søg på google, hvis du ikke kender ham

For ikke så mange år siden, var der en udsendelse i tv, præcist som den du nævner, så intet nyt under solen

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 27-03-09 13:14

teil>> åh hold dog kæft din idiot... men, ja, du er jo sikkert en bittter arbejdsløs? hvad skulle der dog være i vejen med at spørge andre til råds. Jeg har sgu da selv flere bud, men der er ingen grund til at begrænse sig på grund af misforstået stolthed..

og til de andre, hovedformålet med programmet er jo ikke at finde et job til vedkommende. Det er at se den personlige udvikling han skal gennemgå. de karismatiske eksperter skal i ligeså høj grad være med til at bære programmet.

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 27-03-09 14:07

Jobestar: Tag dig ikke af Teils indlæg. Manden har et indetrængt behov for at være modbydelig og spille idiot og han bruger dette forum til det - dag efter dag - uge efter uge (ja han er arb.løs). Gør som mange andre - blackliste manden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-03-09 14:55

Citat
teil>> åh hold dog kæft din idiot...

ilm

Kommentar
Fra : jobestar

Dato : 30-03-09 12:52

palmen>> ah okay.. ja han virker da en anelse sur :D han er hermed røget på blacklisten. tak for heads up ;)