/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
sejl ture karibien
Fra : gandimand
Vist : 496 gange
200 point
Dato : 26-03-09 00:00

Hej

Sidder lige iøjeblikket på Bocas del toro i karibien,,mit spørgsmål er som følger
Kunne godt tænke mig en sejltur/lær at sejle i karibien,, nogen der kender nogle hjemme sider ?? helst med dansk/norsk kaptain..

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-03-09 00:54

gandimand

hvad er klokken derovre lige nu.

mvh
per

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 26-03-09 01:46
Kommentar
Fra : Chabo

Dato : 17-05-09 08:57

Prøv denne side.

http://www.ftlf.dk/index.php/medlemmernes-hjemmesider

Jeg er selv kontakt person for FTLF for Thailand / Malaysia og du kan via kontoret eller hjemmesiden finde alle kontakt personer som er fordelt på hele jordens blå sti, der hvor langturs sejlere kommerforbi og mange vil gerne have en gast med.

http://www.ftlf.dk/index.php/danmarks-bedste-langturssejlerblad

FTLF har også venskabs klubber som kan hjælpe feks den tyske, den svenske , den engelske som har tilsvarendende foreninger.
I FTLF er det kun Danske og lidt Norske sejlere der er medlemmer.

Du kan også søge på Jimmis Cornell som har en side der hedder the noonsite hvor du kan finde kapsejladser i forskellige områder i Caribien og hvor man han komme med som gast.
De fleste øer har et sted hvor sejlere mødes, der er altid en opslags tavle hvor man kan se gaste possitioner og gaste søågning.