/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
IE 8
Fra : maxhankat
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 25-03-09 22:59

I anledning af spørgsmålet fra vv driver
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=271317
forsøgte jeg at installere Internet Explorer 8, og det var da et værre bøvl at få den installeret, må jeg nok sige og samtidig tilstå, at der var , jeg ikke fattede, simpelthen fordi jeg ikke er nogen ørn til at forstå, hvad jeg skulle vælge at installere, da jeg åbnede IE8 første gang.

Efter første forsøg fik jeg den mærkeligste hjemmeside der hed "leonlineline.micosoft.com, hvor der vistes nogle af mine favoritsider og i en opsætning, der for mig virkede så underlig.

Så valgte jeg at systemgendanne for at komme tilbage til IE7 versionen, og det lykkedes, men nu kunne jeg ikke åbne explorer!
Nu har jeg heldigvis Mozilla Fírefox installeret, og der fandt jeg igen vej til at hente installeringen af IE8, og denne gang gik det lidt bedre.

Men kan nogen sige mig, hvorfor det skal være så kompliceret, at hente IE8, og hvor meget bedre er den?
Kan man evt. gå tilbage til IE7?

Mit styreprogram er XP/sp3

mvh
joan (maxhankat)

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 210 point
Dato : 25-03-09 23:19

Hej Du kan godt hente version 7 igen, men i stedet for at " klikkke kør" så "klik gem" og gem den på skrivebordet, derefter går du ned i START og klikker på "denne computer" klik derefter på" tilføj /fjern programmer " der finder du version 8 og sletter den, så går du ud på skrivebordet og klikker på den gemte version 7 ikon og "klik kør" og så får du den tilbage. Du kan nemlig ikke få version 7 så længe du har version 8.
Jeg har lige selv lige prøvet at hente version 8 men kunne slet ikke lide den, så den røg ud igen.
Ellers er jeg heller ikke nogen ørn til pc. så der kommer sikkert flere bedre svar end mit.
Mvh. gwh.

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 26-03-09 01:11

Tak for svaret gwh.

Jeg synes det er et rigtig godt og let forståeligt svar, og jeg vil straks i morgen gå i gang med at udfører det du skriver i din vejledning.
1000 tak!

Mvh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 26-03-09 01:31

Hej maxhankat, Mange tak, jeg kunne desværre ikke svare på alle dine spørgsmål, men da jeg lige selv har prøvet dette med at få version 7 tilbage, håber jeg at det også går nemt og uden problemer for dig.
mvh. gwh.