/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Prosonic ell Viewpia digital
Fra : heseda
Vist : 619 gange
200 point
Dato : 25-03-09 22:42

Hvad/hvor er forskelden på
Prosonic 19" LDC med DVD fra FØTEX til kr. 1799
eller
Viewpia 19" LM-19IED7 LCD TV m DVD fra Globe Vision til kr. 1899
til brug i campingvogn??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-03-09 22:45

Jeg ved ikke hvad forskellen er, men jeg ville købe det i Føtex. Og det er fordi der ikke noget pjat hvis fjernsynet går i stykker eller skal byttes.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 25-03-09 23:00

granner01 - har du erfaring med Globe Vision?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-09 23:12

Jeg ville tage ud og se skærmbilledet på de tv'

selv om prisen næsten er ens, kan billedkvaliteten godt være vidt forskellig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-03-09 23:13

Jeg har ikke men jeg mener at min nabo har dårlige erfaringer med dem. Og jeg har gode erfaringer med Føtex.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 26-03-09 05:00

Der har lige været en test af små fladskærme i EB - http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/elektronik/article1142714.ece - og hér scorer Prosonic én stjerne, mens Viewpia scorer 5 stjerner!

Det er godt nok ikke de samme modeller som du skriver, men mon ikke det er generelt for hele de 2 mærkers modelprogram, at der er stor forskel på kvaliteten!

Ud fra EB's test ville jeg helt klart vælge et Viewpia!

/Torben

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 29-03-09 19:49

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 30-03-09 06:02

Tak