/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvor sidder stel nummeret på en Fz50 ?
Fra : Jon
Vist : 1316 gange
50 point
Dato : 03-04-03 11:51

hvor sidder stel nummeret på en Suzuki Fz50 ???

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-03 11:56

Hej Jon,

Lige bag et plastdæksel hvorpå der står 50. Dækslet er placeret helt henne foran på kronrøret (evt bag din cykkelkurv)

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 03-04-03 13:58

hehe, det er nok fordi jeg er vant til en puch maxi, så jeg kiggede efter en lille plade

mange tak for hjælpen !

Kommentar
Fra : KlitgaardDK

Dato : 08-06-03 18:25

Bagved det lille plastiskskjold lige under Forlygten.. Hvis du vil vide hvor gammel din Fz'50 er s check denne her side :http://www.suzukicycles.org/FZ50.shtml KIG under billederne for at finde årsbogstavet( Suzuki Yearcode)

Hilsen Martin

ps. Stelnummert er det samme som motornummert, stemmer de 2 nummer over-ens er det en ORIGINAL suzuki, hvor de to ting er blevet samlet på fabrikken og ik skiftet ud efter køb :)