/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Tasker til Silverwing?
Fra : wolan
Vist : 593 gange
120 point
Dato : 03-04-03 11:09

Hvilke sidetasker (ikke originale) passer til Silverwing?

Jeg er pt. igang med at anskaffe mig en Honda GL 500 Silverwing. Der er ikke sidetasker på, men en anordning som ser ud til, at der kan monteres original tasker. Findes der uoriginale sidetasker, der passer til dette ophæng ??

Findes der andre måder at knalde et par tasker på så'rn honda ? Originaltasker er vist ret dyre? 4,5 kilo?

/wolan

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 130 point
Dato : 03-04-03 12:50

prøv dette link
http://www.allans.dk/

Tror han ved alt om motorcykler!!!!!!!!!

Christina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-04-03 14:38

Ham her ved i hvert tilfælde en masse (kender ham) http://www.sayjes.dk/
Hils ham endelig fra Søren i Grenaa

Kommentar
Fra : wolan

Dato : 04-04-03 09:43

Tak for de fine links, men det var ikke lige det jeg var ude efter. Jeg kan sagtens finde en masse mc-links på internettet, og maile/ringe rundt til folk.
Jeg vil hellere have svar på mine spørgsmål.

/wolan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-04-03 11:44

Hej wolan,

Her kan jeg desværre ikke hjælpe, ikke med egen viden, derfor henviste jeg til 'nogen' som måske kunne hjælpe dig. Altså lad spørgsmålet stå åben... og måske du vil få det svar, du ønsker.

Lykke til...
Mvh. Søren

Kommentar
Fra : wolan

Dato : 04-04-03 12:00

Tja, jeg lader det stå åbent et stykke tid, og hvis der ikke kommer kvalifiiceret hjælp, må pointene jo falde på det bedste link.....ik'

/wolan

Godkendelse af svar
Fra : wolan

Dato : 07-04-03 12:32

Tak for svaret skingur.