/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Cover flow i ITunes.
Fra : labuni
Vist : 633 gange
300 point
Dato : 24-03-09 14:57

Hej.

Jeg har lige installeret ITunes på min bærbare computer.

Problemet er så, at hvis jeg vælger at vil se "Cover flow", så er der ingenting at se - heller ikke de 'standard' covers, der kommer hvis ITunes ikke kan finde cd-coveret.
Der "vinduet" hvor coverne skulle vises, er helt sort, og hvis jeg vælger fuld skærm i menulinien, får jeg bare en helt sort skærm.

Jeg kan godt se alle covers, hvis jeg vælger "Net" visning og hvis jeg går ind på 'info' til de enkelte numre.

Er der nogen der har et forslag til løsningen.

Jeg har ITunes installeret på den stationære pc, og her virker det som det skal.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-09 15:57

Citat
Resolution
1. Update iTunes
Download and install iTunes 7.0.1 or later

2. Update your software
Check to see if you have the latest video driver updates for your computer and any installed components. For instance, video driver software updates often offer improved graphics performance for your system. Read this article to learn more about updating drivers on your Windows PC.

3. Enable DirectDraw and Direct 3D Acceleration
In Windows XP and Windows 2000:
From the Start menu, choose Run.
In the Open field, type dxdiag, and click OK.
In Windows Vista:
Click the Start menu
In the Start Search field, type dxdiag and press Enter.

http://support.apple.com/kb/TS1971

mvh klaudi

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 24-03-09 17:43

Det er den nyeste version af ITunes 8.1 der er installeret.

Alle drivere, både software og hardware er opdateret.

DirectDraw og Direct 3D Acceleration er aktiveret.

Direct X diagnosticerings værktøjet finder ingen fejl.

Computeren lever op til minimums kravene for ITunes.

Men det virker stadig ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-09 17:50

Mystisk
Hva med Flash, ved ikke om den bruger det!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-09 18:11
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-09 18:50

Citat
select one album at a time of your music, then select advanced-get album artwork. keep in mind that you need an active internet connection to do this

I would suggest updating your quicktime player.

Answer: iTunes uses a database to display music info and cover art. If you have moved or worked directly in the music folders you may have corrupted the database. Read how to recreate your iTunes Library here: http://support.apple.com/kb/HT1451

Herfra:
http://wiki.answers.com/Q/How_can_you_set_up_iTunes_Cover_Flow_if_you_get_an_error_message_unable_to_browse_album_cover_for_this_computer

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-03-09 00:40

Hej Lars.

Når jeg har et problem med et program, hjælper det ret ofte at afinstallere det og så begynde forfra. Har du prøvet det?

Jeg har selv en bærbar + en iPod Nano, og de "abejder" perfekt sammen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-09 10:31

Virker det eller??

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 30-03-09 10:40

Jeg har afinstalleret, og geninstalleret ITunes flere gange.
Og jeg har de nyeste opdateringer til at hvad jeg kan opdatere på computeren.

Så jeg har lidt opgivet at få det til at virke, med mindre jeg falder over løsningen på et eller andet tidspunkt.

Desuden overvejer jeg at udskifte den bærbare computer. For at få en lidt hurtigere computer, der er lidt mere 'up to date'.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-09 10:48

ok

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-05-09 00:48

Labuni.

Hvad er status